  • 1. Data: 2014-03-31 01:57:22
    Temat: pokrowiec do samyanga 8mm
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy znacie moze jakis fajny pokrowiec / futeral pasujacy do obiektywu
    Samyang 8mm (fiszaj)?
    Moze jakis LowePro?
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-03-31 22:45:40
    Temat: Re: pokrowiec do samyanga 8mm
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-03-31 01:57, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Czy znacie moze jakis fajny pokrowiec / futeral pasujacy do obiektywu
    > Samyang 8mm (fiszaj)?
    > Moze jakis LowePro?

    Lowepro 1S, jakby do niego uszyty.

    P.P.

  • 3. Data: 2014-05-02 22:21:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5339d3f4$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > Lowepro 1S, jakby do niego uszyty.

    Qrde, nie moge tego znalezc.
    Gdzie kupowales i w jakiej zgrubsza cenie?
    --
    TA

  • 4. Data: 2014-05-02 22:38:24
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-02 22:21, T...@s...in.the.world pisze:

    > Qrde, nie moge tego znalezc.
    > Gdzie kupowales i w jakiej zgrubsza cenie?

    Alzheimer albo zwykła skleroza. We Wrocławiu, nie był drogi.
    Tak, wiem, bardzo konkretna odpowiedź.

    P.P.

  • 5. Data: 2014-05-02 23:39:11
    Od: mt <f...@i...pl>

    > Qrde, nie moge tego znalezc.

    Jakoś mnie to nie dziwi, nie od dziś wiadomo, że obsługa przeglądarki
    cię przerasta.

    > Gdzie kupowales i w jakiej zgrubsza cenie?

    10 sekund szukania:
    http://www.foto-net.pl/sklep/pokaz_karte.php?&idt=12
    330

    --
    marcin

  • 6. Data: 2014-05-04 01:22:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5364023f$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > Alzheimer albo zwykła skleroza. We Wrocławiu, nie był drogi.
    > Tak, wiem, bardzo konkretna odpowiedź.

    Ale wciaz nie jestem pewien...
    On ma wymiary 7.5 x 9cm
    A moj Samyang 8mm ma srednice (od strony obiektywu 9cm), a dlugosc
    10,2cm.
    Nijak nie wejdzie. Przeciez ten LowePro z gumy nie jest.
    --
    TA

  • 7. Data: 2014-05-04 07:59:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 31. März 2014 01:57:22 UTC+2 schrieb T...@s...in.the.world:
    > Witam,
    >
    > Czy znacie moze jakis fajny pokrowiec / futeral pasujacy do obiektywu

> [...]

    pytales u dystrybutora samyangow?
    po co wylamywac otwarte drzwi?
    oryginalny jest calkiem fajny.
    o ile pamietam firma Delta w z Krakowa.

  • 8. Data: 2014-05-04 14:17:35
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-04 01:22, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale wciaz nie jestem pewien...
    > On ma wymiary 7.5 x 9cm
    > A moj Samyang 8mm ma srednice (od strony obiektywu 9cm), a dlugosc
    > 10,2cm.

    Mój Samyang 8mm ma dekielek o średnicy 80.0mm (w najszerszym miejscu) a
    wysokość 95.8mm (suwmiarka). Wątpię, aby średnica dekielka była inna;
    długość może być inna jeśli ma inne mocowanie (mój to Pentax), ale nie
    sądzę, aby była to istotna różnica. Zmierz porządnie.
    Na stronie Lowepro podane są wymiary, które podałeś. Nie zmienia to w
    niczym faktu, że pokrowiec jest jakby do tego obiektywu uszyty.

    > Nijak nie wejdzie.

    A jednak...

    P.P.

  • 9. Data: 2014-05-04 14:19:51
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-04 07:59, XX YY pisze:

    > pytales u dystrybutora samyangow?
    > po co wylamywac otwarte drzwi?
    > oryginalny jest calkiem fajny.
    > o ile pamietam firma Delta w z Krakowa.

    Mam oba, Lowepro wygodniejszy.

    P.P.

  • 10. Data: 2014-05-04 14:56:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53662fdd$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > długość może być inna jeśli ma inne mocowanie (mój to Pentax), ale nie
    > sądzę, aby była to istotna różnica. Zmierz porządnie.

    Niestety, potwierdzam 'moje wymiary'
    Tez mam z bagnetem Pentaxa. Wersja szkla CSII, kupione kilka miesiace
    temu. Chyba bez osobistego macania w sklepie sie nie obejdzie.

    > Na stronie Lowepro podane są wymiary, które podałeś. Nie zmienia to w
    > niczym faktu, że pokrowiec jest jakby do tego obiektywu uszyty.

    > A jednak...

    Sa rzeczy na niebie ziemi o ktorych sie filozofom nie snilo.
    --
    TA