-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: pomiar spalania
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5aa4e850$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 11 Mar 2018 13:07:45 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.40.203
X-Trace: 1520770270 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31355 89.64.40.203:35426
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626392
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 11 Mar 2018 09:26:55 +0100, kloi napisał(a):
> dlaczego nie ma jakiejś normalnej miarodajnej metody pomiaru spalania
Jest nawet kilka różnych - ECE, EDUC, UDDS, HWFET, SFTP US06
> np w konkretnych warunkach płasko bezwietrznie przy 60 i 100km/h
Kiedyś tak podawano zużycie paliwa - z tego co pamiętam przy 90 i 120.
Wielki był jazgot że kłamstwo, bo przecież "nikt tak nie jeździ" :)
I trudno temu odmówić racji.
> nie wiem, zbudować jakiś tunel o długości 10km i idealnie płaski
Brzmi dość drogo :)
>, każdy
> producent musiał by przepuścić przez ten tunel swoje wytwarzane pojazdy
> tak aby dało się rzetelnie porównać ile dany model pali w stosunku do
> konkurencji
Tylko na co komu takie dane?
Samochód który w przeciętnej eksploatacji zużywa użtkownikom z 10l/100km,
przy 70 pewnie zużywa ze 4l/100km, a przy 100 jakieś 5l/100km.
Jak szukasz prawdziwych danych, to sprawdź sobie na spritmonitor i tyle :)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.18 13:49 Cavallino
- 11.03.18 14:48 kloi
- 11.03.18 15:30 Tomasz Pyra
- 11.03.18 15:53 Mateusz Bogusz
- 11.03.18 16:13 t-1
- 11.03.18 16:24 kloi
- 11.03.18 17:08 Tomasz Pyra
- 11.03.18 17:26 kloi
- 11.03.18 17:36 Cavallino
- 11.03.18 17:38 Cavallino
- 11.03.18 17:54 Mateusz Bogusz
- 11.03.18 18:29 kloi
- 11.03.18 19:08 Tomasz Gorbaczuk
- 11.03.18 19:32 s...@g...com
- 11.03.18 19:46 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
- Ostatnie Volvo z silnikiem diesla
- Xiaomi SU7 1.98s 0-100km/h ! Dlaczego elektryki są zagrożeniem podczas Wojny !?
- [media] McLaren się rozbił
- Zabrac zlamanego Malucha, a wypasionego SUV-a w skórze metaliku i pradzie to co innego
- Przegląd po terminie
- nowa Skoda z potężnym silnikiem
- IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
- motorek
Najnowsze wątki
- 2024-04-19 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-19 Co sciaga kretynow
- 2024-04-19 Uziom
- 2024-04-18 Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]
- 2024-04-18 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-04-18 Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- 2024-04-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-04-18 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-04-18 Warszawa => Regular Data Analytics/SQL Specialist <=
- 2024-04-18 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-18 (U)EFI - ksiązka, dokument
- 2024-04-18 Wrocław => Dyrektor Handlowy (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-18 (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- 2024-04-18 Warszawa => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=