  • 11. Data: 2010-04-26 08:57:28
    Temat: Re: [pomoc potrzebna] Fotoradary, policje i mandaty
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-25 00:49, Mustafa pisze:

    > Jeśli to był Twój pojazd to za niewskazanie kto kierował, dostaniesz
    > karę większą niż mandat plus koszty procesu plus koszty ekspertyzy.

    Ja za niewskazanie dostalem 100 pln mandatu bez punktow. Co ciekawe w
    pismie stalo ze za przekroczenie chca 380 i 8 punktow a za niewskazanie
    350 i bez punktow. Dali 100. Skonczylo sie na jednym liscie i na jednym
    oswiadczeniu wyslanym faksem. Plus telefon milej Pani ze Strazy Gminnej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-04-26 09:05:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Soulsick pisze:

    > Właśnie kilka dni temu Straż Miejska w Wejherowie przysłała zdjęcie
    > kogoś na moim motocyklu w trakcie lekceważenia ograniczenia prędkości
    > na obszarze zabudowanym. Ponieważ nie mam pojęcia, kto by chciał

    Zrobili zdjęcie od tyłu? Widać tablice rejestracyjne?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2010-04-26 09:11:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-26 11:05, Piotr Rezmer pisze:

    > Zrobili zdjęcie od tyłu? Widać tablice rejestracyjne?

    No na polnocy kraju jest dosyc czesto sprzet fotografujacy od tylu.
    Popularny zwlaszcza wsrod straznikow miejskich i gminnych.

  • 14. Data: 2010-04-26 09:37:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-26, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > No na polnocy kraju jest dosyc czesto sprzet fotografujacy od tylu.
    > Popularny zwlaszcza wsrod straznikow miejskich i gminnych.

    Rozumiem, ze to bat na motocyklistow? Bo jak rozumiec celowosc
    takiego rozwiazania w przypadku samochodow skoro mozna odmowic
    wskazania osoby ktora kierowala pojazdem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-04-26 10:10:28
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-26 11:37, Użytkownik AZ napisał:

    > Rozumiem, ze to bat na motocyklistow? Bo jak rozumiec celowosc
    > takiego rozwiazania w przypadku samochodow skoro mozna odmowic
    > wskazania osoby ktora kierowala pojazdem?

    Nieznajomość prawa wśród ludzi.
    Dostają na piśmie że kilkaset zł i 10 punktów więc są ucieszeni
    że mogą zapłacić mniej i bez punktów. Policja tez się cieszy
    bo statystyka dobrze wychodzi od kiedy mandaty i fotki z radarów
    liczą do statystyki wykrywalności przestępstw.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-04-26 10:36:29
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Marcin Gardeła pisze:
    > Mógł zapomnieć, nie ma prawnego obowiązku pamiętania, co było kilka dni
    > temu.

    Jasne, ale wiesz, że to mierna linia obrony...

    > ale w polskim
    > wymiarze sprawiedliwości obowiązuje zasada, że można kłamać na potęgę
    > będąc oskarżonym i to po stronie policji/prokuratury lezy obowiązek
    > udowodnienia winy.

    Nie tylko w polskim. Ale w tej sytuacji jest padadoks, który próbują
    wykorzystać niektórzy stosując szczeniackie chwyty.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 17. Data: 2010-04-26 11:20:57
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Kuczu pisze:

    > No na polnocy kraju jest dosyc czesto sprzet fotografujacy od tylu.
    > Popularny zwlaszcza wsrod straznikow miejskich i gminnych.

    Daj znać gdzie się tak ustawiają, północ to moje rodzinne strony
    (pomorskie).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2010-04-26 11:28:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-26 13:20, Piotr Rezmer pisze:

    > Daj znać gdzie się tak ustawiają, północ to moje rodzinne strony
    > (pomorskie).

    Czluchow bankowo. Straz Gminna w Czluchowie jest pod tym wzgledem
    przodujaca.

  • 19. Data: 2010-04-26 11:40:35
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Straz Gminna w Czluchowie jest pod tym wzgledem
    > przodujaca.

    chyba tylujaca

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 20. Data: 2010-04-26 11:43:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > chyba tylujaca

    A to nie wiem. Jezdziles w te rejony celem poszukiwania mocnych wrazen
    erotycznych ?