    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pompa do pracy ciągłej lub przerywanej
    Date: Thu, 8 Mar 2018 16:58:24 -0000 (UTC)

    jacek <j...@w...pl> wrote:

    > Niestety nie zawsze.
    > Jaka to ma być pompa?

    Pompa do transferu cieczy (rozcieńczalnik mineralny) w fabryce, na
    produkcji mojego urządzenia pomiarowego będąca częścią większego automatu.
    Pompa jest częścią etapu weryfikującego poprawne zmontowanie i kalibrację
    mojego urządzenia i transferuje ciecz z jednego pojemnika do drugiego
    przepychając ją przez bebechy mojego urządzenia :-)

    > Niektóre wymagają czasu na rozprężenie ale zgaduję że nie chodzi
    > tutaj o zwykłą pompę do cieczy bo te mogą pracować z 100% wypełnieniem.

    No niestety większość właśnie jest oferowana z restrykcją 30min ON i 30min
    OFF. Ze względu na używany rodzaj cieszy (palnej) pompa musi być w obudowie
    anty-wybuchowej, czy jak się to nazywa po naszemu...

    > Najłatwiej u producenta się dowiedzieć ale niekiedy z tym jest też
    > problem ponieważ marketingowcy sami nie wiedzą czym handlują a dział
    > techniczny jest dostępny dopiero po kilku godzinach dyskusji...

    Dlatego się pytam tutaj czy ktoś przerabiał podobny problem u siebie.