    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pompa do pracy ciągłej lub przerywanej
    Date: Thu, 8 Mar 2018 19:04:38 +0100

    > Pytam o jedną konkretną rzecz - przeczytaj proszę ponownie moje pytanie...

    w zasadzie pompa (zależy też jaka) będzie się chłodzić pompowaną cieczą.
    Problematyczny może być jedynie jej napęd. w wiertarce masz silnik
    450wat i dość krótki czas ciągłej pracy. ja mam szlifierkę starszą
    odemnie, która ma silnik 180W i wielkość 5litrowego zbiornika na wodę.
    jej silnik kiedys został zablokowany i załączony na dobę. była dość
    ciepła nic jej się nie stało.
    reasumując. dowiedz sie czy ciągłej pracy nie przeżyje pompa czy silnik.
    jeśli pompa, to może zastosuj pompę z samochodu? Druciarstwo? może i
    tak, ale daje pogląd na cenę. jeśli oferowane Tobie produkty są dużo
    droższe - zgódź się i płać, albo majstruj pompę z auta z oddzielnym,
    zdolnym do nieprzerwanej pracy ślinikiem.
    silnik? Znowu popatrz na auto. alternator ma tyle samo mocy co ręczna
    wiertarka, ale zdolny jest do ciągłej pracy

    ToMasz