    From: Bart <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pompa wodna NTV 650 Reviere vs Deauville
    Date: Sun, 3 May 2009 13:49:15 -0700 (PDT)

    On 3 Maj, 22:20, "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:
    > Użytkownik "Bart" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:42d32b31-aa2b-417d-a799-2f748cc6cc10@
    q14g2000vbn.googlegroups.com...

    > Człowieku - moto mi cieknie, a ty sie o jakieś literki czepiasz.
    > Powagi trochę, bo sytuacja jest poważna... :).
    >
    > No dobra, już bede powazna ;)

    :)

    > na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo. Niestety nie udalo mi sie dokopac
    > do numerów katalogowych  - jedyna znana mi strona identyfikuje pojazdy po
    > VIN, a Twojego nie znam i nie chce znac;)

    to by było dobrze, bo w Motomotion mają we Wawie, a mam blisko. Chcą
    100 pln.

    A gdzie spradzałaś ? jakas stronka z katalogiem części ? Jak podasz
    linka (szczególnei ze nie chcesz mnie znać ;) ) to sobie poszperam ?

    > W Twingo chłodnice pokleiłam poxipolem ;) na razie trzyma....dobra,
    > zartowałam

    jak kupiłem NTVke też pokrywe rzeczonej pompy miała poklejoną czymśtam
    (może i poksipolem), ale jak sie nagrzeje to cieknie... i to coraz
    mocniej.

    Swoją drogą, jak płynu chłodniczego jest za mało względem wskaźników
    na zbiorniczku , ale moto sie nie przegrzewa (wskazówka temp lekko
    powyżej środka skali), to coś niekorzystnego może się stać ? nie wiem
    co za płyn mam w chłodnicy, a skoro i tak pompę będę wymieniał... ;)
    _______
    NTV 650