  • 1. Data: 2015-01-14 19:58:30
    Temat: ponownie o śrubokrętach
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cały czas trafiam na takie śrubokręty którymi nie da się nic odkręcić...

    czy Ktoś tu (najlepiej z PiS) może mi napisać/podać adres konkretnego
    śrubokręta krzyżakowego którym (którymi) można odkręcać śrubki w drukarkach?

    cały czas mam albo taki który się nie da włożyć w łepek śrubki bo jest
    za gruby albo takie które nie odkręcają bo się ślizgają...

    kiedyś już o to pytałem, ale nie pamiętam tego wątku, zresztą i tak już
    google nie zapamiętuje newsów... za to pamięta elektrodę... zgroza...

  • 2. Data: 2015-01-14 20:04:40
    Temat: Re: ponownie o śrubokrętach
    Od: Mario <m...@...pl>

    > cały czas trafiam na takie śrubokręty którymi nie da się nic odkręcić...

    Lepiej by było gdybyś trafił na klawiaturę, przy pomocy której nie da
    się pisać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2015-01-14 20:06:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > kiedyś już o to pytałem, ale nie pamiętam tego wątku, zresztą i tak
    > już google nie zapamiętuje newsów... za to pamięta elektrodę... zgroza...

    Wiha

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-01-14 20:54:13
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > czy Ktoś tu (najlepiej z PiS) może mi napisać/podać adres konkretnego
    > śrubokręta krzyżakowego którym (którymi) można odkręcać śrubki w

    trzeba rozróżnić jaka śrubka, bo często występuje "pozidriv" a zwykłym
    "philipsem" łatwo zniszczyć śrubokręt jak i śrubę.
    Dla odmiany, polecam bahco, wihe mam i również jak najbardziej polecam
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-01-15 19:39:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomotron" <t...@o...pl> wrote in message
    > trzeba rozróżnić jaka śrubka, bo często występuje "pozidriv" a zwykłym
    > "philipsem" łatwo zniszczyć śrubokręt jak i śrubę.

    tak to jeszcze pol biedy, duzo gorzej jest kiedy sruba jest philips a
    wkretak pozidrive

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-01-16 16:59:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kurde Panowie, mogli byście dać jakieś namiary na konkretne modele...

    naprawdę miałem w życiu wiele śrubokrętów, wszystko to w większości syf...

    np. mam śrubokręt krzyżakowy do śrubek PC i do nich pasuje, ale już do
    śrubek z drukarek nie pasuje ślizga się...

    jeśli Ktoś ma konkretne modele to bym bardzo prosił o podanie jakiegoś
    linka i dopisanie do czego najlepiej się nadaje...

  • 7. Data: 2015-01-16 17:26:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > jeśli Ktoś ma konkretne modele to bym bardzo prosił o podanie jakiegoś
    > linka i dopisanie do czego najlepiej się nadaje...

    Do prac precyzyjnych:
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-4-zestaw-trzonow-kombi-11-cz-18722.htm
    potrzebujesz mniejsze torxy?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-4-zestaw-trzonow-kombi-6-cz-18717.html
    a może jednak większy rozmiar?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-6-zestaw-trzonow-kombi-11-cz-18660.htm
    może jednak też nasadowe?
    http://www.wiha.com/pl/produkte/systemy-trzonow-wymi
    ennych/system-6-zestaw-kluczy-nasadowych-12-cz.html
    a jak wolisz pojedyncze:
    http://www.wiha.com/pl/produkte/wkr/wiha-softfinish.
    html
    Dobierz sobie do śrub, jakie będziesz odkręcał.
    tak po prostu
    chyba że nie wiesz co odkręcasz... i raczej tak jest jak czytam... to Ci
    nie pomożemy bo niby jak.

    --
    Irokez