    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: popularna laserówka do domu
    Date: Mon, 26 Nov 2018 07:55:31 +0100

    Pszemol wrote:

    > Po kolejnej wojnie z wymianą zaschniętych tuszów w drukarce plujce i tym
    > razem już nieudanej probie odmoczenia zaschniętych głowic wydaje się, że
    > trzeba się wreszcie poddać i kupić coś nowego...

    Twardziel. Mnie na zabawę z tuszem ochota przeszła jakieś 15 lat temu.

    > Czym zastąpić wysłużoną HP Deskjet 2050 w domu?

    Ja mam MFC-L8650CDW i jestem z niej zadowolony, ale czy dla Ciebie
    będzie dostatecznie mała, to nie wiem... Dla mnie duplekser był
    priorytetem, żona z kolei chciała drukować na kartonie. HP mam na
    czarnej liście dostawców, więc się nie odniosę do pytania.

    Pozdrawiam, Piotr.