    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Sun, 22 Nov 2015 13:23:56 +0000

    Pszemol pisze:
    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda :-)
    > To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
    > a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
    > bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
    > Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
    > klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
    > zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
    > jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

    Ja pierdzielę, chłopie, ogarnij się, każdy teraz zwala na RoHS, a dobrać
    elektrolity tak żeby wytrzymały minimum 2 lata to banał. To nie są
    teorie spiskowe, każdy kto robi w naprawach czy projektowaniu Ci to
    potwierdzi, oczywiście nie podpisze się pod tym z imienia i nazwiska.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html