eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 26 Jan 2016 20:47:39 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <n8au72$q99$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7bg7b$6r6$1@mx1.internetia.pl>
    <569cc008$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n83laf$rmd$1@mx1.internetia.pl>
    <56a60110$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1453915170 26921 78.10.177.126 (27 Jan 2016 17:19:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2016 17:19:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <56a60110$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:693032
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "yabba"

    >
    >>>
    >>> W ogóle małym sklepikom nie wróżę zbyt dużego prosperity...
    >>
    >> Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
    >> sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
    >> ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.
    >> ---
    >> Ale tak na zdrowy rozum ... prawdopodobieństwo, że sklep będzie zmuszony
    >> fałszować towar czy opakowanie by go sprzedać jest większe w
    >> hipermarkecie czy w małym sklepie ? Jak mały sklep miałby dbać o lepszą
    >> jakość produktu jak już na wstępie każdy dostawca towaru do takiego
    >> sklepu potraktuje go gorzej niż hipermarket ?
    >
    > ...
    > Dlaczego dostawca ma gorzej traktować mały sklep? Kiedyś czytałem, że
    > producenci najmniejszy zarobek (na sztukę towaru) mają na hipermarketach,
    > bo
    > oni bardzo zbijają cenę.
    > ---
    > I co z tego jak każdego towaru sprzedają się tysiące a nie dziesiątki.
    > Który dostawca da w tej sytuacji naprawdę słaby towar ?!

    Ten dostawca, który jest zmuszany niską ceną sprzedaży do obniżenia jakości
    produktu.
    ---
    By ostatni raz sprzedawać ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: