  • Data: 2009-06-02 07:51:43
    Temat: Re: potrzebne promieniowanie UV-C
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nenik" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6069.0000020a.4a24628f@newsgate.onet.pl...

    > do przemyslowego uv np. HOK 20/100 i dlawik 2kw + zasilanie z 3-f
    > albo kombinowanie z mniejszymi 400W dlawikami i 230V, co nie powinno byc
    > trudne
    > dlatego ze moc lamp w tunelach uv jest sterowana przez przelaczanie
    > dlawikow
    > np. 50-80-100-120W/cm nie Ws/cm2, 120W/cm jest to zapas mocy przy pracy
    > automatem dla farb uv ciemnych , a dla lakieru uv moze byc 50W/cm choc
    > typowo
    > stosuje sie 80W/cm , przy predkosci transportera +- 15-30cm/sek
    > parametry nie sa krytyczne

> [...]

    Nawet znalazlem takie promienniki od reki za niecale 600 zl od sztuki. Ale
    nie wiem czy nie lepiej bedzie zastosowac np 10 x rteciowka 400 W ze zbita
    banka.

    Prostokatna forma do ciasta, po dwoch stronach po 5 rteciowek + oczywiscie
    10 zaplonnikow i dlawikow. Po srodku kolniez fi 115 lub 200 do tego przewod
    elastyczny do wentylacji i przy wylocie wentylator kanalowy. Temperatura dla
    zwyklego kanalowego nie powinna byc zabojcza, ewentualnie zawsze mozna
    zastosowac turbine kominkowa do rozprowadzania goracego powietrza... chyba
    poprawna koncepcja.

    Picasso