    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: prawo jazdy
    Date: Mon, 5 Sep 2011 17:57:45 +0200

    Dnia Sat, 03 Sep 2011 14:17:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Wybacz, nie czytam NIE i pozwól, że sceptycznie się odniosę do
    > wiarygodności ich artykułów. Nie mających zresztą związku ze sprawą.

    Akurat jesli chodzi o pierwsza czesc - w miare rutynowa. Zabezpiecza sie i
    pomoc medyczna - szpitale, lekarzy, krew (*).

    A jesli operacja zaplanowana - to znaczy ze sie az tak bardzo nie spieszy.
    I mimo ze moze byc "ratujaca zycie", jak np wyciecie raka, to watpie czy te
    dwa dni roznicy mialy wplyw. Bardziej zawinilo to ze do specjalisty czeka
    sie trzy miesiace, do tomografu dwa, do onkologa jeden ...

    J.

    (*) Z ta krwia to chyba dluzsza historia - jakos nie chce mi sie wierzyc
    zeby z powodu Waznej Wizyty zabraklo krwi dla ofiary wypadku w innym
    rejonie. To juz predzej Walesa starszy nie byl narazony na zaczepki typu
    "prosze zebrac znajomych, bo potrzeba nam krwi". Ktos ma doswiadczenie
    wypadkowe - zdarzaja sie takie ?