  • 21. Data: 2013-05-12 12:00:11
    Temat: Re: procki ARM
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kmmhap$gc$1@news.icpnet.pl...
    > bartekltg <b...@g...com> napisał(a):
    >> https://www.google.pl/search?q=datashit+arm
    >> Google rozumie:)
    >
    > http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201204/133422
    4735_by_lucjuk_600.jpg
    > :)

    Sami pewnie musieli być nieraz na kacu, więc swój swojego zrozumie :))

  • 22. Data: 2013-05-12 16:25:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dlaczego na allegro nie ma żadnych procków ARM? jakieś dwa klony ST

  • 23. Data: 2013-05-12 16:31:49
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > dlaczego na allegro nie ma żadnych procków ARM? jakieś dwa klony ST

    Bo Allegro to nie miejsce na kupowanie procków?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 24. Data: 2013-05-12 16:55:06
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > dlaczego na allegro nie ma żadnych procków ARM? jakieś dwa klony ST

    Znajomy bardzo sobie chwalił płytkę startową stm32 'discovery'.
    7 dych na alledrogo.
    Ale z prawodłowym odpaleniem sprzętowego zmiennego rpzecinka trochę
    się namęczył.

    pzdr
    bartekltg

  • 25. Data: 2013-05-12 17:04:01
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):
    > Znajomy bardzo sobie chwalił płytkę startową stm32 'discovery'.
    > 7 dych na alledrogo.
    > Ale z prawodłowym odpaleniem sprzętowego zmiennego rpzecinka trochę
    > się namęczył.

    Pewnie zapomnieli wlutować UL1111. Albo było jakieś niemarkowe, nie z CEMI.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 26. Data: 2013-05-12 21:41:57
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    http://www.kamami.pl/index.php?categoryID=3442

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 27. Data: 2013-05-12 21:44:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-12 16:55 bartekltg napisał(a):

    > Znajomy bardzo sobie chwalił płytkę startową stm32 'discovery'.
    > 7 dych na alledrogo.

    Na początek zabawy z ARMami wystarczy płytka TI Stellaris Launchpad.
    Kupowałem przez sieć chyba po 6 dolarów za sztukę. Po promocji nieco
    zdrożały ale wciąż to prawdopodobnie najtańsza płytka z Cortexem M4 i
    debugowaniem przez USB.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 28. Data: 2013-05-13 00:20:52
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-12 21:44, Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    > Kupowałem przez sieć chyba po 6 dolarów za sztukę. Po promocji nieco
    > zdrożały ale wciąż to prawdopodobnie najtańsza płytka z Cortexem M4 i

    Chwalą się, że mają nową:
    https://estore.ti.com/Tiva-C-LaunchPad.aspx
    cena ta sama, $13.

    pzdr
    bartekltg

  • 29. Data: 2013-05-14 23:47:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-13 00:20 bartekltg napisał(a):

    > Chwalą się, że mają nową:
    > https://estore.ti.com/Tiva-C-LaunchPad.aspx
    > cena ta sama, $13.

    Wychodzi strasznie drogo.

    Wystarczy wydać 2x tyle ($25) i już masz Raspberry Pi model A.
    O wydajności i możliwościach przekraczających LaunchPada o lata
    świetlne. Już nie podkreślę, że różnych zastosowań dla RPi też się
    znajdzie 100x tyle, co dla LaunchPada.

    Nauczyć się programowania ARMów na RPi można jak najbardziej.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 30. Data: 2013-05-15 09:06:56
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2013-05-14, o godz. 23:47:40
    Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> napisał(a):

    > Wychodzi strasznie drogo.
    >
    > Wystarczy wydać 2x tyle ($25) i już masz Raspberry Pi model A.

    Byłbym bardzo wdzięczny by się dowiedzieć gdzie można RasPi kupić za
    taką kwotę?

    Jak kupowałem Launchpady to cena w sklepie to była cena brutto z
    wysyłką.

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.