  • 31. Data: 2013-05-16 22:27:57
    Temat: Re: procki ARM
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-15 09:06 Maciej Milinkiewicz napisał(a):

    > Byłbym bardzo wdzięczny by się dowiedzieć gdzie można RasPi kupić za
    > taką kwotę?
    >
    > Jak kupowałem Launchpady to cena w sklepie to była cena brutto z
    > wysyłką.

    http://pl.farnell.com/jsp/search/productListing.jsp?
    SKUS=2254699

    80,74 PLN netto za sztukę

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 32. Data: 2013-05-19 19:43:45
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2013-05-16, o godz. 22:27:57
    Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> napisał(a):

    > http://pl.farnell.com/jsp/search/productListing.jsp?
    SKUS=2254699

    > 80,74 PLN netto za sztukę

    +VAT +przesyłka czyli troszeczkę drożej.
    Ponadto RasPi to raczej PC niż mikrokontroler ARM :)

    Ciekawą alternatywą RasPi jest już całkiem przyzwoicie zhackowany
    MK802II:

    http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Rikomagic
    -MK802II-Allwinner-A10-Android-4-0-RAM-1GB-ROM-4GB-P
    C-Mini/615937346.html

    34$ z przesyłką!

    Pozdrawiam
    MM

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.

  • 33. Data: 2013-05-19 21:40:58
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 19.05.2013 19:43, Maciej Milinkiewicz pisze:

> [...]
    > MK802II:
    >
    > http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Rikomagic
    -MK802II-Allwinner-A10-Android-4-0-RAM-1GB-ROM-4GB-P

    Procki jednordzeniowe powoli wypadają z rynku, to i cena niska.
    Poza tym te dongle są składane z tego co chińczyk znajdzie pod ręką i
    jak źle trafisz, to albo masz problem z sypiącą się pamięcią flash, albo
    ze zrywaniem połączenia Wi-fi. Lepiej kupić coś w Polsce (szybsza i
    tańsza reklamacja), najlepiej z dwurdzeniowym prockiem np. RK3066.
    Poniżej brutto 200zł da się takie znaleźć na allegro.