    From: ggps <g...@c...gmail.com>
    Subject: Re: prośba
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 08 Jul 2018 20:22:44 GMT

    W dniu %s, użytkownik t-1 napisał:

    > No to można podczepić potencjometr, powiedzmy 100 Ohm i ustawić
    > wskazania właściwe. Rozumiem, że to nie czujnik temperatury.

    Zestaw wskazników objemuje również temaperaturę silnika ( i to własnie
    umarło) Jako że czujnik był ok podejrzenie padło na zespół wskazazników.
    Po rozebraniu widok jak na zdjeciach. Zastanawia mnie tylko moc tego
    opornika, nawalone oporników smd od groma na dwa oporniki o znacznie
    wiekszej mocy niż wszystkie na płytce. No nic zapodam pewnie coś w
    okolicach 100 omów i sprawdzę co się obudzi lub co zagrzeje ponad miarę.