  • Data: 2010-03-07 19:44:05
    Temat: Re: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol napisał(a):

    > Kolego Solo. Nie bardzo zrozumiałeś chyba. Ja ZAWSZE jeżdżę sam. Nigdy
    > nikogo nie proszę o oblukanie sprzęta bo to się mija z celem. Jeździłem
    > po motocykle do Niemiec, do Anglii. Po maszyny dla siebie. Po Polsce
    > również. Chodzi o to, że ZAWSZE musisz obejrzeć je sam. Bo to Ty
    > będziesz nim jeździł. Nie kolega precel. Dlatego takie prośby o kant
    > dupy potłuc...

    Się wtrącę...

    Co innego jest oczekiwać od kogoś, że pojedzie, oglądnie i powie:
    "słuchaj sprzęt jest według mnie OK, możesz go kupować" niż to, że ktoś
    rzuci okiem na maszynę i wrazie czego rzuci hasłem "daj spokój,
    sprzedawca kręci, motocykl to mina bo w silniku stuka, lagi widać, że
    podgięte itp".

    Samodzielna wizyta nie zastąpi niczyjej porady ale obserwując dzisiejszy
    rynek pojazdów w Polsce to na 50% można się spodziewać, że sprzedający
    pomija w ogłoszeniu wady widoczne na pierwszy rzut oka.

    Rok temu sprzedawałem XJ750. Motocykl leciwy, zadbany ale swoje wady
    miał. Ceny nie windowałem a i wszystko w miarę możliwości opisałem.
    Klient, który przyjechał (kupił) po 1,5 godzinie oglądania i testowania
    stwierdził, że poraz pierwszy ogląda motocykl, którego stan rzeczywisty
    dokładnie zgadza się z opiem.

    --
    M.