  • 1. Data: 2011-11-21 15:22:18
    Temat: prosty programator do 27C512 ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No właśnie - potrzebuję skopiować kilka epromów M27C512.
    Kiedyś miałem własnoręcznie zrobiony programator, ale to było ze 20 lat
    temu, i został rozbebeszony :), jako że jakoś się nie przydał później...

    Znacie może jakiś namiar na prosty programator do tego celu (mam na mysli
    schemat) ?

  • 2. Data: 2011-11-21 15:51:22
    Temat: Re: prosty programator do 27C512 ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >później...

    >Znacie może jakiś namiar na prosty programator do tego celu (mam na

    Wszystkie proste wymagaja LPT i DOS :-(

    J.

  • 3. Data: 2011-11-21 16:56:46
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Wszystkie proste wymagaja LPT i DOS :-(
    >
    > J.

    LPT to chyba mam... ale z dosem gorzej :)

  • 4. Data: 2011-11-21 17:06:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-21 17:56, sundayman pisze:

    > LPT to chyba mam... ale z dosem gorzej :)

    Myślę, że freedos jest wystarczająco kompatybilny.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2011-11-21 19:42:29
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    no ale schemat potrzebny :)

  • 6. Data: 2011-11-21 20:38:46
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    dobra, to będę musiał sobie śmignąć jakiegoś willema, bo się narobić i
    zrobić jakieś bele co, to jeszcze bardziej bez sensu...
    Ok, to zapytanie nieaktualnie jakby.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-11-21 20:43:47
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 21.11.2011 20:42, sundayman wrote:
    > no ale schemat potrzebny :)

    A nie potrafisz sobie wymyślić?
    Do kopiowania nie potrzeba nawet komputera - kwestia połączenia szny
    danych, wejść adresowych i kolejne wystawienie wszystkich stanów
    adresowych naprzemiennie z impulsem programującym.
    Tyle że dla tych paru sztuk to pewnie (juz) by mi się nie chciało klecić
    tylko raczej pytałbym o kogoś kto ma działający programator.

    Mirek.

  • 8. Data: 2011-11-21 20:55:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > A nie potrafisz sobie wymyślić?

    Potrafię, tylko czasu szkoda...

    > Tyle że dla tych paru sztuk to pewnie (juz) by mi się nie chciało klecić
    > tylko raczej pytałbym o kogoś kto ma działający programator.

    No właśnie tak pewnie zrobię, bo chodzi dosłownie o kilka sztuk.
    No, a jeśli nie znajdę nikogo, to tego Willema dziabnę, bo i tak się przyda
    kiedyś...

  • 9. Data: 2011-11-21 22:56:55
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-11-21 21:55, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > No właśnie tak pewnie zrobię, bo chodzi dosłownie o kilka sztuk.
    > No, a jeśli nie znajdę nikogo, to tego Willema dziabnę, bo i tak się

    nie wiem czy się opłaca robić... ;)

    70 zł programator + 19 zł adapter

    http://www.eliptor.pl/p11,universal-flash-programmer
    -v-6-03.html
    http://www.eliptor.pl/p20,adapter-8-bit-flash-eprom-
    board-dil28.html

    --
    ZeN

  • 10. Data: 2011-11-23 08:05:22
    Od: sumar <s...@o...eu>

    J.F:

    > Wszystkie proste wymagaja LPT i DOS :-(

    Ja sobie kiedyś zostawiłem specjalny komputer do tego. Pentium bez MMX
    100 MHz, 2x8 MB SIMM, 1 GB HDD z oryginalnym, pełnym MS-DOS 6.22. Do
    tego oczywiście COM, LPT i karta sieciowa BNC/Ethernet. Idealna stacja
    programistyczna (w założeniu do radiotelefonów Motoroli). Jeszcze fajniej
    byłoby to zrobić na jakimś starszym 386, ale tego już nawet na Allegro
    nie można znaleźć.