  • 1. Data: 2015-10-13 19:16:28
    Temat: protel 99 se
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy komuś tu wypierdolił się system po zainstalowaniu protela 99 se na
    win 7?

  • 2. Data: 2015-10-13 21:45:53
    Temat: Re: protel 99 se
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 13 października 2015 19:16:29 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > czy komuś tu wypierdolił się system po zainstalowaniu protela 99 se na
    > win 7?

    Ta jedna jedyna kopia, ktora krazy po zatokach, jest zawirusowana.

  • 3. Data: 2015-10-14 10:02:05
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    On 2015-10-13 19:16, platformowe głupki wrote:
    > czy komuś tu wypierdolił się system po zainstalowaniu protela 99 se na
    > win 7?

    Zadzwoń lub napisz do obsługi klienta lub supportu technicznego. Powinni
    wiedzieć o takich problemach. Może coś doradzą.

    No w końcu nie po to kupiłeś Protela żeby się na niego patrzeć.

    Adam

  • 4. Data: 2015-10-15 17:44:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja mam triala z gazetki chip...
    po jego zainstalowaniu system się wywalił...
    nie wiem czy mógł być to wirus? i skąd się wziął, kasperski nic nie
    zgłaszzał

  • 5. Data: 2015-10-15 17:45:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale nie wiesz? nie pozwolili mi kupić, bo ponoć nie zasłużyłem... tusk
    za to zasłużył i gronkiewicz waltz też...

    czytaliście propagandę o hejterach z pisu? ostro, europejsko...

  • 6. Data: 2015-10-15 23:07:34
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    On 2015-10-15 17:45, platformowe głupki wrote:
    > ale nie wiesz? nie pozwolili mi kupić, bo ponoć nie zasłużyłem... tusk
    > za to zasłużył i gronkiewicz waltz też...
    >
    > czytaliście propagandę o hejterach z pisu? ostro, europejsko...

    Dodając:

    "czy komuś tu wypierdolił się system po zainstalowaniu protela 99 se na
    win 7?"

    do :

    "nie pozwolili mi kupić, bo ponoć nie zasłużyłem..."

    Można by zapytać: Czyżbyś miał nielegalną kopie?

    Mówiąc inaczej kradzioną.

    Czyżby zwolennicy Pisu kradli tak samo jak zwolennicy wszystkich innych
    opcji ?

    Gdzie wasze przykazania ?

    Sumienie ?

    Czyżby Kali miał rację ?

    Miałem was za ideał cnoty wszelakiej. Teraz mój świat legł w gruzach.

    Śmierci przybywaj....

    Adam

  • 7. Data: 2015-10-15 23:29:02
    Od: s...@g...com

    użytkownik Adam Górski napisał:

    > Można by zapytać: Czyżbyś miał nielegalną kopie?
    >
    > Mówiąc inaczej kradzioną.

    Czy w l.80,90 absolutnie wszystkie kopie softu w PL
    były legalne? A może 95% firm jednak zaczynało swoja
    przygodę od piracenia?

  • 8. Data: 2015-10-15 23:39:59
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    On 2015-10-15 23:29, s...@g...com wrote:

    > Czy w l.80,90 absolutnie wszystkie kopie softu w PL
    > były legalne? A może 95% firm jednak zaczynało swoja
    > przygodę od piracenia?

    Można było wtedy , można i teraz ?

    Adam

  • 9. Data: 2015-10-15 23:41:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-15 o 23:29, s...@g...com pisze:

    > Czy w l.80,90 absolutnie wszystkie kopie softu w PL
    > były legalne? A może 95% firm jednak zaczynało swoja
    > przygodę od piracenia?

    ale to było 25 lat temu. było ogólne przyzwolenie, kradło sie wszystko.
    Czasy się zmieniły. Część świętojebliwych zaczeła krzyczeć, że nie
    wolno, że grzech, że jak tak mozna.

    Czasem krzyczą tylko na innych, na siebie "nie wypada". Bo jak to tak...

    a.

  • 10. Data: 2015-10-16 00:17:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szklanynocnik,

    Thursday, October 15, 2015, 11:29:02 PM, you wrote:

    > Czy w l.80,90 absolutnie wszystkie kopie softu w PL
    > były legalne? A może 95% firm jednak zaczynało swoja
    > przygodę od piracenia?

    Ustawa o prawach autorskich obowiązuje od ponad 20 lat. Mamy rok 2015
    a nie lata 80-te czy 90-te. Zresztą - wtedy był to inny problem:
    oprogramowania w Polsce się nie dało jeszcze kupić. MS-DOS można było
    kupić dopiero od wersji 5.0 (1991 rok) a MS Windows od wersji 3.1
    (1992 rok). Przede wszystkim jednak wcześniej w Polsce mieliśmy trochę
    inny ustrój :(

    --
    Best regards,
    RoMan