  • 31. Data: 2014-06-18 21:03:14
    Temat: Re: przebywanie na rondzie
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-06-18 17:14, Robert Tomasik pisze:

    > Ale w takich wypadkach rysuje się przeważnie przejścia dla pieszych
    > prowadzące z chodników wokół rynku na plac Rynku.
    >
    > Co do zasady, jeśli z oznakowania czy czegoś innego nie wynika, że
    > wysepka na środku ronda jest chodnikiem, to jest to część jezdni.
    > Siedzącego tam człowieka należy traktować, tak jakby siedział na wysepce
    > na środku skrzyżowania (takiej pasami malowanej). Niby też tam pojazdy
    > nie powinny jeździć.

    Od kiedy chodniki się oznakowuje?

    Poza tym na skrzyżowaniu wolno przechodzić przez jezdnię, nawet jak nie
    ma pasów (to akurat nie dotyczy 'Patelni', bo tam są barierki, nie
    mówiąc o światłach).

    MJ

  • 32. Data: 2014-06-18 21:30:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-18 19:00, Robert Tomasik wrote:

    > A jest tam przejscei dla pieszych łączące wysepkę z chodnikiem?

    Na każdym wjeżdzie na rynek w Poznaniu jest znak ronda. Żadnych przejść
    tam nei ma. Nielegalnie tam łażą?

    Shrek.

  • 33. Data: 2014-06-18 23:16:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy chodniki się oznakowuje?
    >
    > Poza tym na skrzyżowaniu wolno przechodzić przez jezdnię, nawet jak nie
    > ma pasów (to akurat nie dotyczy 'Patelni', bo tam są barierki, nie mówiąc
    > o światłach).

    Przeczytaj dokładnie. nie na skrzyżowaniu, a przy skrzyżowaniu. Wokół ronda
    możesz sobie biegać, ale do środka, jak nie ma pasów, to wejść nie możesz.

  • 34. Data: 2014-06-18 23:26:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na każdym wjeżdzie na rynek w Poznaniu jest znak ronda. Żadnych przejść
    > tam nei ma. Nielegalnie tam łażą?

    Możesz mi to w Google pokazać? Bo ja widzę na Starym Rynku, że nie ma
    takiego oznakowania. Innego Rynku nie znalazłem, ale może nie umiem
    znaleźć. Ciężko mi się jest odnieść nie wiedząc, o co chodzi.

  • 35. Data: 2014-06-18 23:29:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 23:16:25 +0200 osobnik zwany Robert Tomasik
    napisał:

> [...]
    >
    > Przeczytaj dokładnie. nie na skrzyżowaniu, a przy skrzyżowaniu. Wokół
    > ronda możesz sobie biegać, ale do środka, jak nie ma pasów, to wejść nie

    czyli policja łapiąca na rondzie łamie prawo :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2014-06-18 23:53:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 23:16:25 +0200 osobnik zwany Robert
    > Tomasik

    > czyli policja łapiąca na rondzie łamie prawo :)

    Jakie?

  • 37. Data: 2014-06-19 01:38:07
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...
    > Witam,
    > Czy i ktory przepis mowi o zakazie przebywania pieszego na wysepce na
    > srodku ronda (przykladowo w Warszawie - Rondo dr Gaulla, Dmowskiego,
    > Radoslawa czy Placu Zbawiciela)?

    na rondo nie można wchodzić, bo na rondzie jest pewna TĘCZA.
    chyba wiesz która?
    jeszcze by ktoś arcydzieło uszkodził i mogłoby to się nie spodobać w
    Gejropie?

    A.

  • 38. Data: 2014-06-19 16:14:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 01:38:07 +0200, Ajgul napisał(a):
    > na rondo nie można wchodzić, bo na rondzie jest pewna TĘCZA.
    > chyba wiesz która?
    > jeszcze by ktoś arcydzieło uszkodził i mogłoby to się nie spodobać w
    > Gejropie?

    a) wejsc, ale mowic ze sie jest gejem,
    b) dla bezpieczenstwa tecze zabezpieczyc płotem. Takim solidnym,
    betonowym, ze 3m wysokim :-)

    J.

  • 39. Data: 2014-06-19 16:49:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <29hizs5upl8x$.1k3waxe1lnatu.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a) wejsc, ale mowic ze sie jest gejem,
    > b) dla bezpieczenstwa tecze zabezpieczyc płotem. Takim solidnym,
    > betonowym, ze 3m wysokim :-)
    >
    > J.

    Uprzejmie prosze o nie wyciaganie mi tego oblesnego przyglupa z KFa.
    --
    TA

  • 40. Data: 2014-06-19 17:01:36
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-18 19:33, Użytkownik -
    T...@s...in.the.world napisał::

    > Bardzo przepraszam, ale kolega chyba z jakiejs patologicznej rodziny
    > pochodzi, prawda?
    > Ani chybi dres.
    > No to spierdalaj

    Wyłazi słoma z trampek. :-)