  • 11. Data: 2009-01-05 16:10:23
    Temat: Re: przemyślenia na temat pamięci i rozmiaru plików
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Remek w wiadomości <gjjd6r$er0$1@inews.gazeta.pl> pisze:
    [...]
    > A wracając do tematu. Przetransformowanie 32 bit programu na pełne 64 bit
    > nie jest proste w żadnym języku. Nie brałem się dotychczas za to i
    > niewiele mogę powiedzieć.

    Klasyczne: "Nie słyszałem piosenki, więc się wypowiem" 8-)
    Dowcip polega na tym, ze pisząc w językach wysokiego poziomu w ogóle
    nie przejmujesz się "bitowością". Od tego są autorzy kompilatora.
    Dobrze napisany program wystarczy przekompilować. Źle napisany -
    poprawić. Ale nie przepisać. A co będzie, jeśli dostaniesz zupełnie
    inną architekturę (inny procesor), na którym MASMa po prostu nie ma?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 12. Data: 2009-01-05 16:22:08
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Paweł Kierski wrote:
> [...]
    > poprawić. Ale nie przepisać. A co będzie, jeśli dostaniesz zupełnie
    > inną architekturę (inny procesor), na którym MASMa po prostu nie ma?

    Będzie narzekał, że kiedyś było x86 i MASM i ludzie się musieli mieścić
    w ledwie 4GB ramu i było tak pięknie, a teraz...

    JD