    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przetwornica DC-DC
    Date: Tue, 19 May 2020 00:33:54 +0200

    Hello Dariusz,

    Monday, May 18, 2020, 8:25:28 AM, you wrote:

    [...]

    > Przy takich parametrach od razu bym uderzał do RoMana.

    Nie uderzy - ma bana.

    > A jeżeli te 100mA to duży zapas to może jednak go zmniejszyć?

    Po co? Przecież to ledwie 4W

    > Jeszcze ewentualnie może coś pokombinować z izolowanymi gotowcami, ale
    > czy takie znajdziesz i jeszcze w sensownej cenie to nie wiem, chociaż to
    > byłoby chyba całkiem dobre rozwiązanie (nie trzeba za dużo kombinować).
    > Jakbyś zdecydował się na 24V na wejściu to wtedy można próbować ze
    > step-up z zewnętrznym tranzystorem, ale warto dobrze się zastanowić nad
    > wydajnością prądową.

    Bez znaczenia. UC3843 + zewnętrzny tranzystor. Zasilanie dla
    kontrolera z napięcia wejściowego na prostym stabilizatorze szeregowym
    na małym MOSFET'cie. Dalej topologia dowolna - step-up, SEPIC, flyback
    - co wygodniejsze.

    --
    Best regards,
    RoMan