    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci
    Date: Wed, 24 Oct 2018 19:14:55 +0200

    W dniu 22.10.2018 o 20:17, Bolko pisze:

    > Bylo nas trzech
    > Ja stoję tam gdzie ten srebny i chce się włączyć do ruchu.
    > Za mna stoi audi i mi zasłania samochody jadące z prawej/ za mną.
    > Główną jedzie X3.
    > Audi trąbi (pomyślałem że mam wolne).
    > Ja ruszam i nadziewam sie na X3.

    No i dziwisz się, że kierownik BMW chciał ci jebnąć? Też na jego miejscu
    bym miał ochotę, bo pomysł pod tytułem "nie widzę, to wyjadę" jest tego
    wart. Fakt, głupio zrobił zatrzymując się w takim miejscu, żeby ci to
    oznajmić, ale weź pod uwagę jego wzburzenie.
    Nie wiem, co miało oznaczać to trąbnięcie i czy na pewno pochodziło z
    tego Audi, ale jak jest taki gupi, że staje po twojej prawej na
    lewoskręcie, to niech sam wtedy pierwszy rusza - ja bym na twoim miejscu
    stał, dopóki nie byłbym pewien, że w nic nie przywalę wyjeżdżając.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm