    From: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: pytanie początkującego w SEO
    Date: Sun, 6 Aug 2017 22:14:16 +0200

    Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] wrote:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Tylko czy 10% to rzeczywiście właściwa wartość? (Znajduję sprzeczne
    > informacje w Sieci i książkach).

    1. To nie jest informacja jawna stąd można jedynie szacować, jaka wartość
    jest poprawna.
    2. Wynik wyszukiwania bazuje na rozsianych wielu czynnikach stąd trudno jest
    ocenić czy lepsze jest 7%, 10% czy 12,5% bo po zmianie oprócz Twojej strony
    zmienia się konkurencja, algorytm bierze pod uwagę też inne czynniki, które
    się zmieniły (wiek domeny, zachowanie użytkowników, którzy na stronie byli
    itd). Nie wiadomo też dokładnie jakie wyniki strony zostały wzięte pod uwagę
    w danym wyniku i za jaki czas.

    Generalnie z mojego doświadczenia wynika, że dobry wynik w google to dobrze
    przygotowany tekst pod kątem poprawności językowej oraz zawartości
    merytorycznej.
    Kombinowanie "na siłę" ze słowami kluczowymi w najlepszym razie nie poprawi
    wyniku, a w skrajnym przypadku będzie obniżać wynik strony w rankingu
    wyników.

    Możesz podesłać próbkę tekstu o ew. frazę wiodącą na która oczekujesz
    dobrego wyniku to postaram się podpowiedzieć co można skorygować, aby tekst
    był atrakcyjny dla Google.

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

    Tel: (+48) 71 75 75 229, GSM: (+48) 601 594 674, Skype: witold.rodzen
    http://www.vmobile.com.pl (Aplikacje internetowe), https://vmobile.pl
    (e-commerce)