    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 16 Dec 2017 08:46:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: pytanie z qt
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:25:57 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    Chętnie poznamy nową (ambitną?!?) koleżankę...

    > kolezanka nie musi gadac z przypadkowymi wiesnikami i tu ja akurat rozumiem a
    patrzac na to jaka tu jest czesto robiona wiocha to jest powazne pytanie czy warto
    > tu sie udzielac zwlaszcza bedac dziefczyną
    > (z mojego towarzystwa koleznka jest tymczasem zadowolona co jest akurat zrozumiale)
    > [problemem tej grupy jest juz bylo mowione
    > 100 razy,
    > - raczej ciut za wysoki poziom nieuprawnionej bezposredniosci
    > - masywna ilosc gadania najglupszych glupot, w tym popularny efekt knajackiego
    czepiania sie przez tych ktorzy nie zrozumieli pytania ]

    na stack overflow mozge jednak dodac bylo/bywalo jeszcze gorzej (bo chyba od 3 lat
    nie zagladam na to stado baranów:

    zadajesz dobre inteligenten pytanie
    - 5 baranow pyta po co o to wogole pytasz i czy na pewno chesz to zrobic
    - 5 kolejnych nie rozumie pytania i oznacza twoje pytanie jako pokrywajace sie z
    zueplnie innym, po czym zamykaja temat
    a czlwiek zostaje z poczuciem niesmaku zycia w stadzie baranow

    usenet/fora sa po to by trzymac sie scisle tematu technicznego i odpowiadac na
    pytania co jest rozniez pożyteczne nie tylko dla tych ktorzy pytaja ale dla tych
    ktorzy odpowiadaja

    z mojej perspektywy zas to wtyglada tak ze zamiast trzymac sie tematu musze sie
    opedzac od tego calego niezwiazenego z technika wiesniaczenia (co jest strata czasu i
    jest w zlym stylu, a obie te rzeczy mnie niepomierie denerwują)