  • 41. Data: 2010-06-08 11:20:24
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.06.2010 moonraker <m...@e...pl> napisał/a:

> [...]
    > "załatwia" na poczekaniu i decyduje czy umowa "przechodzi" czy nie.
    > Cyt:" Może wezwać stronę umowy, płatnika do złożenia wyjaśnień.." no
    > proszę cię co im miałem wyjaśnić to że zapłaciłem tyle ile zapłaciłem?
    > że nie jestem wielbłądem? Nie wiem ile razy miałeś okazję "tłumaczyć"
    > się w US ale wydaje mi się że masz o tym tylko wirtualne pojęcie. Zdaje
    > sobie sprawę że mogłem się odwoływać, wyceniać i pewnie za kilka tygodni
    > by wyszło na moje, ale szkoda mi było czasu, nerwów i papieru na pisanie
    > odwołań. Po prostu suma sporu była niewspółmierna do nakładów czasu,

    Tak napisałeś coś innego, głównie to że to płatnik PCC, ma wycenić
    za pomocą rzeczoznawcy wartość przedmiotu umowy. Cytuję Ciebie:

    To jest tak zwane półprawdy czyli gównoprawda, możesz ale nie musisz.
    Jak im nie pasi to sobie mogą sami wycenić swoim biegłym.
    A zmienia to sporo bo płatnik nie musi nic robić poza powiedzeniem "nie".
    Dopiero jak US za pomocą biegłego, wyceni z różnicą >33% zaczynają się
    problemy. A szansa na to że tak wyceni jest zwykle niewielka. Przecież
    na umowie jest zwykle cena rynkowa.

    Cieszę się że Cię interesują moje kontakty z "moim" US, ale nie chcę
    jakoś o tym opowiadać.

    Ale do rzeczy, USTAWA z dnia 9 września 2000 r. o podatku od czynności
    cywilnoprawnych (tekst ujednolicony) Stan prawny na dzień 20
    października 2009 r. Jest krótsza niż ta dyskusja. Widzę jedną nową
    poprawkę z 22 stycznia 2010 r. Dz. U. Nr 44, poz. 251.

    Wszystkiego niecałe 2 strony do przeczytania:
    Art. 6. p 1, 2, 3, 4, plus ta poprawka.

    Pdf do poczytania jak zwykle dostępne dla wszystkich tutaj:

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_czynnosci_cy
    wilno_prawnych/pcc.pdf
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_czynnosci_cy
    wilno_prawnych/ustawa.pdf

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 42. Data: 2010-06-08 17:43:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-08 10:57, Jacot pisze:

    > Mnie tez niejedna pani pokazala i to niejedno... Wszelako pozostaje to
    > bez zwiazku. Zrodlem wiedzy oraz prawa powszechnie obowiazujacego i to
    > jedynym sa zapisy z kodeksu drogowego. Tamze szukaj odpowiedzi.

    Hmm. KPA nie ma nic do rzeczy ?

    > Przeczytaj ze zrozumieniem a wierze ze potrafisz. hint: nie guglaj
    > urywkow tylko obejmij calosc zagadnienia.

    Nie googlalem tylko legalnie zapytalem w WK a Panienka z okienka mi
    odpowidziala popierajac to stosownym przepisem. Przepraszam ze nie
    poprosilem o kserokopie.

    > Mozesz sobie poszukac w archiwum precla tez;)

    Precel srecel jest tak wiarygodny jak SuperExpress.

    > dodatkowo: powiadomienie to powiadomienie - taka sobie czynnosc, choc
    > obowiazkowa. Przerejstrowanie odbywa sie w trybie postepowania ad. i
    > nie moze miec zakreslonego terminu chocby z uwagi na to co wczesniej:
    > pojazd musi byc sprawny dla dopuszczenia do ruchu a kupiony moze nie
    > byc i to dowolnie dlugo.
    > Na jakiej podstawie dokonuje sie wpisow do ksiazki pojazdu to po
    > prawdzie nie wiem bo mie to ni cholery nie obchodzilo ale to nie ma
    > zwiazku z powyzszym.

    A co ma ? Bo widze tu wlasnie typowe preclenie bez ogarniecia realiow.
    Przed chwila Niuromek tez twierdzil ze sie nie da zarejestrowac pojazdu
    na dojazd na badania diagnostyczne i sie pomylil.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2010-06-08 20:06:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Hmm. KPA nie ma nic do rzeczy ?

    Ma, tyle ile napisalem

    >A co ma ? Bo widze tu wlasnie typowe preclenie bez ogarniecia realiow.

    Prawde mowiac ja tez to widze;) Twierdzisz, ze istnieje przepis
    ktorego nie ma i domagasz sie zebym Ci wskazal ten, ktory mowi, ze o
    tym, ze go nie ma;) Przyznaj ze sobie chcesz pogadac, dowolnie o
    beleczym. Sorry, ze nie potowarzysze.
    Do archiwum odsylam dlatego, ze co najmniej z raz pisalem o tem
    znacznie bardziej szczegolowo ale nie chce mi sie odtwarzac calego
    wykladu za kazdym razem kiedy komus sie cos przywidzi czy
    'przyslyszy'.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 44. Data: 2010-06-09 17:17:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-08 22:06, Jacot pisze:

> [...]
    > znacznie bardziej szczegolowo ale nie chce mi sie odtwarzac calego
    > wykladu za kazdym razem kiedy komus sie cos przywidzi czy

    Alez nie rob ze mnie debila, do kurwy nedzy. Specjalne przy okazji
    wizyty w WK spytalem oficjalnie Pani Urzedniczki i ta mi odpowiedziala
    pokazujac na dowod odpowiednia dyrektywe. Ale jak zwykle na preclu ktos
    wie lepiej co ja widzialem i uslyszalem. Zenua generalnie.

  • 45. Data: 2010-06-09 17:28:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:
    > W dniu 2010-06-08 22:06, Jacot pisze:

    Moze sie zalozcie o cos najpierw ?

    A bloga se bedziecie pisac potem.
    :-)

    Bede w piatek w WK to se skseruje przepis albo nawet sama Pania
    Urzedniczke (jak nie bedzie wiecej niz 20 lat starsza od odpowiedniego
    dziennika ustaw).

    A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest
    przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

    KJ

  • 46. Data: 2010-06-09 19:23:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jun 2010 19:28:21 +0200, osobnik zwany KJ Siła Słów
    wystukał:

    > A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest
    > przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

    przyłączam się :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 47. Data: 2010-06-09 20:26:02
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >A, osobisicie stawiam butelke Strong Suffolk Vintage Ale na to ze jest
    >przepis o 30 dniach i ze nie ma sankcji za jego olanie.

    Taaa. ciekawe czy jeszcze ktos pamieta o co konkretnie chodzilo na
    poczatku;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10