  • 1. Data: 2012-06-19 23:30:46
    Temat: rezystancja termiczna profilu na radiator
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Jaką rezystancję termiczną może mieć tego typu radiator?
    http://www.tme.eu/pl/details/rad-a5723_80/radiatory/
    #
    Wydaje mi się, że gdzieś kiedyś widziałem dane o Rth dla tego typu
    profilu ale nie mogę tego teraz odnaleźć. Z tego, co znalazłem w
    artykule w EP sprzed wielu lat to zbliżony profil ale czerniony ma około
    1-1,5K/W.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2012-06-20 20:15:48
    Temat: Re: rezystancja termiczna profilu na radiator
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > Jaką rezystancję termiczną może mieć tego typu radiator?

    Jeśli do piątku nie znajdziesz i odezwiesz się na priva, to w sobotę
    "odgruzuję" piwnicę, w której gdzieś leży katalog z m.in. takim profilem.
    --
    stary grzyb
    [tnijto z adresu]

  • 3. Data: 2012-06-20 20:36:54
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    On 06/19/2012 11:30 PM, badworm wrote:
> [...]
    > profilu ale nie mogę tego teraz odnaleźć. Z tego, co znalazłem w
    > artykule w EP sprzed wielu lat to zbliżony profil ale czerniony ma około

    Na Farnellu dla takiego profilu i porównywalnych wymiarów (75x66x40mm
    zamiast 80x78x35mm) podają 1.9 K/W:
    http://pl.farnell.com/fischer-elektronik/sk-100-75-s
    a/radiator-75-mm/dp/4621827

    Pozdr