    Subject: Re: riser PCI-E
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 7 Aug 2018 23:46:02 +0200

    W dniu 2018-08-07 o 23:20, JaceK pisze:
    > Przykładowy riser o wspomnianych cechach:
    > https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXF
    XXXa/230068197/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXFXXXa.jpg

    Nie jestem aż tak biegły ale to mi wygląda na zastosowanie w kopaniu
    kryptowalut. Wtedy GPU wystarcza przepustowość pci 1x i robi się to
    przez poczciwy kabel USB (istnieją różne złącza i przepustowości pcie (1-16)
    Ale do grania to chyba nie wystarczy.

    Istnieją pełne risery ale każde takie przelotki (druciarstwo) grozi
    problemami. trzena go jeszcze zasilić prądem...
    Do kopania stosuje się je dla lepszego chłodzenia wielu GPU.

    PS. Co to za obudowa? Szukam czegoś małego o niecodziennych proporcjach.
    Jak coś znajdę to strasznie drogie albo GPU nie wejdzie albo musi być
    specjalny zasilacz...