    Subject: Re: rozmnożenie sim -a
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Wed, 21 Mar 2018 16:35:33 +0100

    W dniu 2018-03-15 o 23:30, SnCu pisze:
    > Hardware do kupienia na allegro za 11 zł, np. taki:
    > http://allegro.pl/czytnik-kart-sim-usb-zmiana-pin-od
    zyskiwanie-sms-i6756339615.html

    Zanabyłem natychmiast, i... zonk! Stery ode XP / Vista / W-7
    Do windy dziesiątej -- brak. Spróbowałem odpalić dongla na wirtu-XP, ale
    guzik z tego, acz to już wina Gatesa, czy raczej, w moim przypadku,
    wirtualki od Oracle: niby ma widzieć USB, ale nie widzi żadnego. Czyli
    do dongla dobrać się nie mogę.

    Czy ktoś wie, jak "Oracle VM VirtualBox" zachęcić do pokazania mi tego
    sprzętu na USB?

    Jako że problem w wirtualce, to zacross-postuję
    też i na pl.comp.os.ms-windows.winnt (choć niby nie-Oracle)...