-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 01 Aug 2011 19:05:34 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rozruch na biegu i ręcznym, kichnięcie/strzał i problemy
References: <c...@t...googlegroups.com>
In-Reply-To: <c...@t...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <4e36dcdd$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.119.184
X-Trace: 1312218333 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.11.119.184:13328
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388962
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-01 18:51, Adam Czajka pisze:
> hey
>
> Wsiadając niedawno do auta byłem mocno zamyślony i bez włączenia
> sprzęgła przekręciłem kluczyk mając włączony 2 bieg i zaciągnięty
> ręczny.
> Samochód szarpną do przodu na kilka centymetrów, kichnął/strzelił z
> tłumika i zgasł.
> Po wyłączeniu biegu zaczęły się problemy z uruchomieniem. Silnik
> próbuje zaskoczyć, ale zaraz gaśnie.
> Operowanie gazem pozwala temu zapobiec, ale silnik pracuje nierówno,
> szarpie, jest głośniejszy i chyba pojawiły się nowe odgłosy (o ile
> mogę to ocenić z kabiny).
> Po przełączeniu z benzyny na gaz objawy są trochę słabsze. Słabną
> jeszcze bardziej po podkręceniu obrotów powyżej 3k, ale też da się je
> wyczuć.
> Co się mogło waszym zdaniem stać? Jutro może zdążę wstawić go do
> mechanika, ale tak się zastanawiam czego mogę się spodziewać po czymś
> takim.
Mogło mu się cofnąć i strzelił w kolektor dolotowy uszkadzając
mechanicznie sam dolot, przepływomierz, albo jakieś inne rzeczy tam
zamontowane.
Ale to wróżenie z fusów - trzeba wszystko obejrzeć, sprawdzić komputerem
czujniki i wtedy będzie można coś powiedzieć konkretnego.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.11 19:07 Grejon
- 01.08.11 19:39 Heinzkalter
- 01.08.11 23:53 Adam Czajka
- 02.08.11 09:51 Michał Gut
- 02.08.11 10:36 Excite
- 03.08.11 00:51 Adam Czajka
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=