eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrozruch na biegu i ręcznym, kichnięcie/strzał i problemy › Re: rozruch na biegu i ręcznym, kichnięcie/strzał i problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 01 Aug 2011 19:05:34 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rozruch na biegu i ręcznym, kichnięcie/strzał i problemy
    References: <c...@t...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <c...@t...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4e36dcdd$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.119.184
    X-Trace: 1312218333 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 83.11.119.184:13328
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388962
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-01 18:51, Adam Czajka pisze:
    > hey
    >
    > Wsiadając niedawno do auta byłem mocno zamyślony i bez włączenia
    > sprzęgła przekręciłem kluczyk mając włączony 2 bieg i zaciągnięty
    > ręczny.
    > Samochód szarpną do przodu na kilka centymetrów, kichnął/strzelił z
    > tłumika i zgasł.
    > Po wyłączeniu biegu zaczęły się problemy z uruchomieniem. Silnik
    > próbuje zaskoczyć, ale zaraz gaśnie.
    > Operowanie gazem pozwala temu zapobiec, ale silnik pracuje nierówno,
    > szarpie, jest głośniejszy i chyba pojawiły się nowe odgłosy (o ile
    > mogę to ocenić z kabiny).
    > Po przełączeniu z benzyny na gaz objawy są trochę słabsze. Słabną
    > jeszcze bardziej po podkręceniu obrotów powyżej 3k, ale też da się je
    > wyczuć.
    > Co się mogło waszym zdaniem stać? Jutro może zdążę wstawić go do
    > mechanika, ale tak się zastanawiam czego mogę się spodziewać po czymś
    > takim.

    Mogło mu się cofnąć i strzelił w kolektor dolotowy uszkadzając
    mechanicznie sam dolot, przepływomierz, albo jakieś inne rzeczy tam
    zamontowane.

    Ale to wróżenie z fusów - trzeba wszystko obejrzeć, sprawdzić komputerem
    czujniki i wtedy będzie można coś powiedzieć konkretnego.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: