  • 131. Data: 2021-09-23 17:45:51
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Sep 2021 15:54:24 +0200, w <614c8710$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Ty to spierdalaj do Escobar tęczowy ptysiu.

    Głupi, głupszy, nadir.
    Dobrze wyczułem, żeś z tępizny prawackiej.

  • 132. Data: 2021-09-23 18:53:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-09-2021 o 15:52, nadir pisze:

    > No ale mamy to co mamy,

    Zwłaszcza jak się przez lata robiło pod górkę wiatrakom, a teraz robi
    się pv.

    >a prąd jest potrzebny. Na elektrownie atomową
    > też nie mamy wielkich szans, bo te się nie podobają Niemcom.

    Głównie dlatego, że jesteśmy za głupi żeby podjąć taką decyzję (trzeba
    było dawno temu).

    > No ale z drugiej story Polski zalano kilka wsi i powstały Solina czy
    > Czorsztyn. Taka jak widać jest cena postępu.

    Kopalnie węgla brunatnego to megawsteczniactwo, a nie żaden postęp.

  • 133. Data: 2021-09-23 19:15:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Sep 2021 18:53:38 +0200, Cavallino wrote:

    > Zwłaszcza jak się przez lata robiło pod górkę wiatrakom, a teraz robi
    > się pv.

    Przez lata sie niezbyt oplacalo.
    Teraz jakby juz tak, ale ... OZE wymagaja zwyklej elektrowni w
    rezerwie :-)

    > Głównie dlatego, że jesteśmy za głupi żeby podjąć taką decyzję (trzeba
    > było dawno temu).

    Brak decyzji moze wcale nie byl taki glupi, w kraju weglem stojacym.

    A poza tym demokracje mamy ... chcesz atomowke za plotem ?

    J.

  • 134. Data: 2021-09-23 19:16:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, September 23, 2021, 5:45:51 PM, you wrote:

    > Głupi, głupszy, nadir.

    Nadir to taki zenit głupoty ;) Na nadir wskazuje też zwis męski
    wieczorowy i wcale nie chodzi mi o krawat.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 135. Data: 2021-09-23 20:22:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-23 o 14:55, Cavallino pisze:

    > Z tego co czytałem to problemem jest obecnie właśnie próg wejścia.
    > Żeby wszyscy nie uciekli, zaproponowano kiedyś Ryanairowi bardzo dobre
    > stawki, więc wrócił na Modlin gdy inni z niego pouciekali i lotnisku
    > groził casus Radomia.
    >
    > A teraz Ryanair wykorzystuje większość mocy lotniska i dla innych
    > pozostało niewiele lotów (właśnie przez brak mocy przerobowych), a jak
    > niewiele, to i rabatów za dużych nie wypracują., bo te zależą od ilości
    > lotów.
    >
    > Co za tym idzie - nie opłaca im się w ogóle tam wchodzić.

    Czytałem, że na normalnych lotniskach obsługa pasażera kosztuje ok. 40
    zł, w Modlinie - 10. Wizzair się wycofał, bo nie dostał takiej samej
    ceny. Jest to prawdopodobnie kwota poniżej kosztów, stąd te długi.

  • 136. Data: 2021-09-23 21:06:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nadir to taki zenit głupoty ;) Na nadir wskazuje też zwis męski
    > wieczorowy i wcale nie chodzi mi o krawat.

    Nooo, znalazłeś sobie idola. Tylko idol jakos często nicki zmienia.
    Ale jak dla mnie możecie się potrzymać za zwisy.

  • 137. Data: 2021-09-23 21:11:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 23.09.2021 o 09:58, T. pisze:

    > Nam też Bełchatów nie przeszkadza, choć dziura w ziemi znacznie większa.
    > Jak mają powód/pretekst do wyciągnięcia kasy od sąsiada to czemu nie?

    Chciałbyś, żeby Polska zaskarżyła Bełchatów do TSUE - paradne :)

    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 138. Data: 2021-09-23 21:20:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Sep 2021 21:11:07 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > Chciałbyś, żeby Polska zaskarżyła Bełchatów do TSUE - paradne :)

    A jakby tak najpierw sprzedac Niemcom ? :-)

    Poza tym ... czy tylko panstwo moze skarzyc?
    Moze jakis okoliczny rolnik tez moze :-)

    J.

  • 139. Data: 2021-09-23 21:24:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 23.09.2021 o 09:54, T. pisze:
    > Moim zdaniem to polityka - gdyby Turów zamknęli podejrzewam, że
    > otworzyłaby się odkrywka po czeskiej stronie, bo to to samo złoże. Nie
    > wiem, czy nawet to nie są przymiarki do takich działań:
    > https://www.google.pl/maps/search/tur%C3%B3w/@50.860
    6611,14.8855589,1744m/data=!3m1!1e3

    Z kopalni piachu chcesz zrobić przymiarkę do kopalni? :)
    A gdzie elektrownia?
    Poziom absurdu zaczyna wybijać :)

    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 140. Data: 2021-09-24 07:18:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-09-2021 o 19:15, J.F pisze:

    > Przez lata sie niezbyt oplacalo.

    Powiedz to Niemcom.

    > Brak decyzji moze wcale nie byl taki glupi, w kraju weglem stojacym.

    Właśnie to "stanie węglem" to ta głupota.

    > A poza tym demokracje mamy ... chcesz atomowke za plotem ?

    Odkrywki nie chcę tym bardziej.
    Wystarczy wykorzystać te same miejsca....