  • 141. Data: 2021-09-24 07:22:21
    Temat: Re: rzad buduje tunel
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-09-2021 o 20:22, T. pisze:

    > Czytałem, że na normalnych lotniskach obsługa pasażera kosztuje ok. 40
    > zł, w Modlinie - 10. Wizzair się wycofał, bo nie dostał takiej samej
    > ceny.

    A dlaczego miałby dostać?
    Mechanizm opisałem powyżej.

    Chciałbyś długi powiększyć czy o co Ci chodzi?

  • 142. Data: 2021-09-24 09:28:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-24 o 07:22, Cavallino pisze:

    > A dlaczego miałby dostać?
    > Mechanizm opisałem powyżej.
    >
    > Chciałbyś długi powiększyć czy o co Ci chodzi?
    Nie - chciałbym, aby Ryanair płacił normalne ceny. Ta sytuacja pokazuje,
    że Modlin dopłaca do interesu, a zarabia Ryanair. To mi przypomina
    wyprowadzanie majątku ze spółki, ale co ja się tam znam...
    T.

  • 143. Data: 2021-09-24 09:29:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-23 o 21:11, Mirek Ptak pisze:

    > Chciałbyś, żeby Polska zaskarżyła Bełchatów do TSUE - paradne :)
    >
    > Pozdrawiam

    A no widzisz - jeśli wszystko rozgrywa się na własnym podwórku to można
    jakoś to załatwić, a z Czechami się nie da. I niestety są na wygranej
    pozycji, bo wszystko wskazuje, że mają rację. Jak się nie obrócić, to
    d... z tyłu.
    T.

  • 144. Data: 2021-09-24 09:30:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-23 o 21:24, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    6611,14.8855589,1744m/data=!3m1!1e3

    > Z kopalni piachu chcesz zrobić przymiarkę do kopalni? :)
    > A gdzie elektrownia?
    > Poziom absurdu zaczyna wybijać :)
    >
    > Pozdrawiam
    Nie wiem - strzeliłem. Ale chyba granica państwa to nie jest granica złoża?
    T.

  • 145. Data: 2021-09-24 09:55:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-09-2021 o 09:28, T. pisze:

    > Nie - chciałbym, aby Ryanair płacił normalne ceny.

    Umów trzeba dotrzymywać.
    Jak się skończą, to pewnie będzie płacił więcej.

    Ale onegdaj jak nikt nie chciał z lotniska korzystać, to jakoś trzeba
    było ich przekonać.
    Alternatywą było zaoranie.

  • 146. Data: 2021-09-24 09:57:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-09-2021 o 09:29, T. pisze:

    > A no widzisz - jeśli wszystko rozgrywa się na własnym podwórku to można
    > jakoś to załatwić, a z Czechami się nie da.

    Oczywiście że się da.
    Ale nie z pozycji "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz?

  • 147. Data: 2021-09-24 10:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 22.09.2021 o 07:57, Cavallino pisze:

    >No ale wlasnie o o chodzi, ze kara ma byc wyzsza niz koszt
    >podnoszenia, zebysmy szybciej podniesli.

    a tymczasem Czesi ida za ciosem

    https://wroclaw.wp.pl/awantura-z-czechami-o-turow-kr
    aj-liberecki-stawia-zadania-6685665511668704a

    "Kraj liberecki, który graniczy z Polską i ma zastrzeżenia do
    funkcjonowania kopalni Turów, ma konkretne żądania. Samorządowcy z
    tego regionu chcą, aby kary wpłacane przez nasz kraj ze względu na
    funkcjonowanie kopalni trafiały na specjalny fundusz. Regiony
    poszkodowane z powodu działania Turowa miałyby otrzymywać z niego
    specjalne środki."

    Nie chcecie zaplacic 50 mln, to zaplacicie 180 :-)

    Ale PiS ich przechytrzy, nic nie wplaci, Unia nam dotacje obnizy ...
    ale na fundusz nie wplaci :-)

    J.

  • 148. Data: 2021-09-24 10:57:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-09-2021 o 10:49, J.F. pisze:

    > Nie chcecie zaplacic 50 mln,

    50 mln Euro, to za 3 miesiące....
    Już chyba dłużej to trwa i nic nie wskazuje, że się skończy, bo geniusze
    z pisu właśnie ogłosili, że raczej na negocjacje z Czechami nie pojadą....

  • 149. Data: 2021-09-24 11:37:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-24 o 09:55, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jak się skończą, to pewnie będzie płacił więcej.
    >
    > Ale onegdaj jak nikt nie chciał z lotniska korzystać, to jakoś trzeba

    I tu potwierdzasz tezę, że to nie był projekt biznesowy - nie robi się
    biznesu pod ceny dumpingowe.
    T.

  • 150. Data: 2021-09-24 11:48:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-09-2021 o 11:37, T. pisze:

    > I tu potwierdzasz tezę, że to nie był projekt biznesowy - nie robi się
    > biznesu pod ceny dumpingowe.

    Na dany moment to mogło być jedyne wyjście.
    Nikt nie założył że pis wygra wybory i zablokuje możliwość działania
    Modlina.

    Sam widzisz - że w normalnych cenach nikt nie chce latać z tego lotniska.