  • 11. Data: 2014-04-28 22:36:56
    Temat: Re: saab... lub inne?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Grejon wydumał(a) w news:ljm5dm$ljj$1@usenet.news.interia.pl :
    > Ty się dobrze czujesz? Ta opcja powoduje, że kodowanie zadeklarowane w
    > poście jest olewane.

    Bzdurzysz. Olewane jest brak deklaracji, którą to mozliwość _nieustawienia_
    ma OE. Właśnie to, że ktos sobie ustawił czytanie domyślnie w UTF powoduje
    pyszczenie takich jak Ty i poprzednik. Pytam: z jakiej paki ktos sobie
    ustawia domyślne czytanie w UTF zamiast w ISO i później nadziera paszczę?

    > Ja nie rozumiem, że w czasach kiedy wygooglanie "konfiguracja OE" zajmie
    > może pół minuty ludzie dalej wolą się o to pieprzone kodowanie pyszczyć.

    SOA#1, znaczy mam domyślne czytanie w ISO i widzę całkiem poprawnie takie
    posty bez deklaracji. OE nie wyśle inaczej bez deklaracji niż w ISO. Jak
    ktoś zadeklaruje kodowanie, to mi się (uwaga trudne słowo) CZYTNIK
    przestawi. Rozumiesz? Czytnik nie "Pisznik" :> A teraz napieraj :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 12. Data: 2014-04-29 10:44:56
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-04-28 11:57, BartekK pisze:

    > To szukaj saaba aero z z28net i napędem na 4 koła (z tym że to chyba
    > tylko 9-3 II wychodziła w tej wersji), ewentualnie wersji zwykłej jako
    > dawca do przeszczepu do innej wersji kabrio. Seryjnie to miało 202kW ale
    > jako że jest bliźniacze do Vectry OPC/Vauxhaul VXR z tym silnikiem - to
    > da się zrobić więcej, zwłaszcza momentu w Nm, a przy napędzie na 4 ma to
    > sens (w przeciwieństwie do vectry)

    Widząc że kolega pisze o modelu 900 i 9-3 to chyba o tę pierwszą 9-3 mu
    chodzi...
    Za turboX trzeba zapłacić naprawdę grubo a jego serwis kosztuje jeszcze
    więcej :)
    2.5 sobie odpuść to oplowska wolnossąca vka totalnie bez fantazji.
    1.8t nie było w 9-3OG i 900NG.
    Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i
    usztywnienia żeby przestało się wyginać :P
    Silniki serii B2X4 ogólnie cieszą się większą bezawaryjnością i
    jednocześnie mają Trionic 5 jako układ sterujący - starszy, prostszy,
    tańszy, z takiego silnika spokojnie uzyskasz spoooro więcej niż
    deklaruje fabryka :)

    Lewis

  • 13. Data: 2014-04-30 06:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 11:11:27 +0200, Bartek napisał(a):
    > cześć,
    > wiem że nas tu mało już,
    > ale...
    >
    > czy ktoś ma jakieś doświadczenia z saabem 9-3 lub 900?
    > tak sobie myślę od jakiegoś czasu nad zakupem takowego w wersji cabrio.
    > Nie jest to łatwe może, ale kto wie.

    Za malo masz problemow ?
    Najpierw z zakupem, potem z pogoda, potem z serwisem, potem ze
    sprzedaza ...

    J.

  • 14. Data: 2014-05-03 01:31:08
    Od: "Bartek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cabrio jest cholernie niestabilne, trzeba mu dołożyć z 3 rozpórki i
    > usztywnienia żeby przestało się wyginać :P

    Hmm, serio piszesz? aż tak kiepsko?
    czy mogę do ciebie napisać na prv, lub ty napisz, jakie masz doświadczenia z
    silnikami, tym modelem i co wiesz? zawsze to mi zaoszczędzi troche szukania
    i czytania.

    Nie widzę zabardzo alternatywy za jaką mogę się rozglądać w podobnej kwocie
    i w podobnych wmiare cieszących konfiguracjach....

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 15. Data: 2014-05-04 11:06:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-03 01:31, Bartek pisze:
    > U?ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Hmm, serio piszesz? a? tak kiepsko?
    > czy mog? do ciebie napisa? na prv, lub ty napisz, jakie masz do?wiadczenia z
    > silnikami, tym modelem i co wiesz? zawsze to mi zaoszcz?dzi troche szukania
    > i czytania.
    >
    > Nie widz? zabardzo alternatywy za jak? mog? si? rozgl?da? w podobnej kwocie
    > i w podobnych wmiare ciesz?cych konfiguracjach....

    Śmiało możesz pisać, usuń tylko z adresu co niepotrzebne.
    No sztywność karoserii pozostawia wiele do życzenia, biedy nie ma ale
    jakbyś chciał tym szybciej polatać to warto zainwestować parę zł w kilka
    wzmocnień.

    Lewis