    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochodem Lublin-Lwów pewnie przez Hrebenne
    Date: Tue, 29 Mar 2011 12:52:43 +0000 (UTC)

    PKL <P...@N...in.lublin.pl> napisał(a)
    > Witam,
    > był ktoś jakoś może ostatnio lub jakieś uniwersalne wskazówki ?
    > Jadę prywatnym samochodem na 4 dni do pracy w innej firmie.
    > Planuję w niedzielę wyjechać i w czwartek wracać.
    >
    > ubezpieczenie rozszerzyłem o Ukrainę, zieloną kartę mam.
    >
    > Wstępnie planuję jechać przez Hrebenne/Rawę Ruską i dalej M09.
    > Na miejscu we Lwowie jakiś parking strzeżony i transport lokalny.
    >
    > Pozdr i Dziękuję za rady

    Nie wiem jak w tej chwili, ale latem na granicy były okropne kolejki.
    Rozmawiałem chwilke z naszym Strażnikiem Granicznym, to mówił, że tak
    jest cały czas. Jeśli niepotrzebny Ci na miejscu samochód, to może jedź
    tak jamkimś busem, w Zamościu/Tomaszwoie jest jakieś biuro podróży,
    które organizuje wycieczki do Lwowa, pewnie by Cię zabrali. Jak chcesz
    to znajdę namiary.

    PS. Przypomniało mi się, że mój Teść (z Zamościa) wczoraj spędził kilka
    godzin na granicy w czasie powrotu z Ukrainy, ale nie wiem na którym
    przejściu.

    --
    Tomek