  • 11. Data: 2016-04-18 11:47:52
    Temat: Re: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    masti w news:nf0f3c$ajk$1@dont-email.me
    > z przenoszeniem SMSów jest wszędzie kłopot. Tylko mnie zwsze zastanawia
    > po co? jeżeli chcesz przenosić to znaczy, zę są tam ważne informacje.
    > Jeśli tak to telefon nie jest najlepszym miejscem do ich zabezpieczenia.
    > jeśli nie są to po co przenosić?

    wiesz... dywagowanie, czy sms-y "wazne", czy nie... Jest zadanie: jak
    przeniesc? widocznie komus i z jakichs powodow zalezy na tym.

  • 12. Data: 2016-04-18 16:09:47
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    1.
    rozumiem, ze umozliwia backup *kontaktow* , *sms-ow* , oraz takich tam
    innych drobiazgow

    Umożliwia backup wszystkiego. Inaczej nie wspomniałbym o tym programie.

    2.
    czy umozliwi przeniesienie sms-ow z jednego tel (sony xperia) do drugiego
    (samsung galaxy s4)?

    Nie testowałem tego, ale jest opcja import/export w formie *.xml, więc
    pokusiłbym się o stwierdzenie, że da się.

    Poza tym, bardzo intuicyjny interfejs, podłączenie USM lub WIFI. Bardzo
    wygodnie.

    Pozdrawiam.