    Subject: Re: sejf
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Mon, 30 Mar 2020 00:07:11 +0200

    W dniu 29.03.2020 o 23:25, Mirek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nDgC8JOQhiM
    >
    > To to się da tak otworzyć?
    > A ja naiwny sobie wyobrażałem, że nie da się stwierdzić czy krzywki są
    > dobrze ułożone dopóki się nie przekręci klamki, która dodatkowo
    > wcześniej powinna rozsprzęgać gałkę, żeby nie można było niczego wyczuć
    > na niej.

    Z komentarzy na tubce:

    On a commercial dial combo lock like this you do not stop on the last
    number. When all three wheels are dialed correctly it lines up the gates
    on them. You then spin the dial clockwise ___until it stops___ to
    retract the bolt. It's hard to see but after it dials the third number
    it spins the dial clockwise a certain amount before moving on to the
    next possible combo.

    A więc prawidłowa kombinacja jest wyczuwalna na gałce bez potrzeby
    kręcenia klamką.

    MJ