  • 1. Data: 2013-03-05 12:07:14
    Temat: sgs2 modul usb
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pojawia się komunikat 'ładowanie' mimo odłączonej ładowarki. Wyczytałem, że
    to częsta przypadłość SGS2, podobno trzeba wymienić płytkę z gniazdem usb.
    Jak się to nazywa i gdzie to kupię? Nie bardzo mogę znaleźć.

    a.

  • 2. Data: 2013-03-08 14:51:16
    Temat: Re: sgs2 modul usb
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Mar 2013 11:07:14 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif)
    wrote:
> [...]
    gniazdem usb.
    > Jak się to nazywa i gdzie to kupię? Nie bardzo mogę znaleźć.

    u mnie gniazdo zaczęło świrowac po zachlapaniu morska woda i pomogło
    przemycie gmiazda izopropanolem. jeśli nie szarpales wtyczka i
    gniazdo nie jest mechanicznie uszkodzone to może to jedynie
    zabrudzenie smieciami przewodzacymi.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-03-08 15:15:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > przemycie gmiazda izopropanolem. jeśli nie szarpales wtyczka i
    > gniazdo nie jest mechanicznie uszkodzone to może to jedynie

    U mnie zaczęło się kilka miesięcy temu, przewiałem sprężonym powietrzem,
    wróciło do normy, ale teraz problem znów wrócił, metoda poprzednia nie
    pomaga. Dzieki za sugestie, mam izopropanol, przetrę.

    a.