  • 1. Data: 2017-03-31 19:49:39
    Temat: silikon uniwersalny
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Muszę uszczelnić antenę samochodową. Czy silikon uniwersalny(octanowy)
    (tytan konkretnie) to bankowa rdza, czy jeśli lakier jest ok to nic się
    nie będzie działo? Próbowałem jeszcze na szybko kupić silikon neutralny,
    może rano sie uda, a jak się nie uda, to nie będzie zbrodni tym
    uniwersalnym?

  • 2. Data: 2017-03-31 20:24:50
    Temat: Re: silikon uniwersalny
    Od: N1 <n...@n...pl>

    19 zł

  • 3. Data: 2017-03-31 21:35:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 marca 2017 19:49:40 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
> [...]
    > nie będzie działo? Próbowałem jeszcze na szybko kupić silikon neutralny,
    > może rano sie uda, a jak się nie uda, to nie będzie zbrodni tym
    Kup dekarski

  • 4. Data: 2017-03-31 21:37:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.03.2017 o 19:49, pueblo pisze:
> [...]
    > nie będzie działo? Próbowałem jeszcze na szybko kupić silikon neutralny,
    > może rano sie uda, a jak się nie uda, to nie będzie zbrodni tym

    bedzie robota bez sensu. zamiast silikonu w obi, kup klej do szyb w
    samochodowym. klej do szyb samochodowych ma podobną postać, ale nic się
    z lakierem i blachą nie będzie złego działo, a "trzyma" dużo lepiej

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-03-31 21:52:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 31 Mar 2017 21:37:14 +0200, ToMasz napisał(a):

    > bedzie robota bez sensu. zamiast silikonu w obi, kup klej do szyb w
    > samochodowym. klej do szyb samochodowych ma podobną postać, ale nic się
    > z lakierem i blachą nie będzie złego działo, a "trzyma" dużo lepiej

    Tylko to chyba lepiej podjechać gdzieś gdzie szyby wklejają żeby mu
    "kapnęli" gdzie trzeba.
    Bo te kleje są drogie, a po ruszeniu kartusza trzeba go szybko zużyć
    (24-48h), bo potem i stwardnieje w kartuszu.

    Silikon się raczej nie nadaje na warunki pogodowe którym musi sprostać
    takie uszczelnienie w samochodzie.

  • 6. Data: 2017-03-31 22:10:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 31 mar 2017 w news:obmavn$i0j$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

> [...]
    > samochodowym. klej do szyb samochodowych ma podobną postać, ale nic
    > się z lakierem i blachą nie będzie złego działo, a "trzyma" dużo

    Panowie, nie chodzi o to żeby to przykleić, bo antena się trzyma na
    śrubie. Tylko doszczelnić stopkę anteny do dachu, żeby woda pod nią się
    nie dostawała i dalej do otworów.
    Nie chcę przyklejać na (prawie)amen.

  • 7. Data: 2017-03-31 22:10:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tylko to chyba lepiej podjechać gdzieś gdzie szyby wklejają żeby mu
    > "kapnęli" gdzie trzeba.
    > Bo te kleje są drogie, a po ruszeniu kartusza trzeba go szybko zużyć
    > (24-48h), bo potem i stwardnieje w kartuszu.
    też dobry pomysł. ale kartusz kosztuje ze 30zł i zamknięty, w sensie
    zaklejony taśmą z naddatkiem , wytrzyma parę miesięcy.

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-03-31 22:21:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Panowie, nie chodzi o to żeby to przykleić, bo antena się trzyma na
    > śrubie. Tylko doszczelnić stopkę anteny do dachu, żeby woda pod nią się
    > nie dostawała i dalej do otworów.
    > Nie chcę przyklejać na (prawie)amen.
    To kup dekarski

  • 9. Data: 2017-04-01 09:18:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kup nie silikon, a poliuretan (elastyczny).

    -----

  • 10. Data: 2017-04-02 20:08:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 21:52, Tomasz Pyra pisze:
    > Silikon się raczej nie nadaje na warunki pogodowe którym musi sprostać
    > takie uszczelnienie w samochodzie.

    Taki się nie nadaje:
    http://allegro.pl/cx80-silikon-wysokotemperaturowy-3
    10ml-czarny-i6529960853.html