  • 1. Data: 2011-07-11 12:06:15
    Temat: sircomp
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zamawiam:
    1x office h&s box (3PC) ANGIELSKI
    2x windows 7 home premium ANGIELSKI 64 bitowy

    w razie jesli mialoby ich nie byc ok 12 jutro to poprosze o kontakt
    505116883

    nip 123-097-49-99
    M.Gut

  • 2. Data: 2011-07-11 12:14:01
    Temat: Re: sircomp
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 12:06, Michał Gut pisze:

    > w razie jesli mialoby ich nie byc ok 12 jutro to poprosze o kontakt
    > 505116883

    Może być problem przed 12.00 - korki! ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-07-11 12:14:24
    Od: Dominik <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-11 12:06, Michał Gut pisze:
> [...]
    > 2x windows 7 home premium ANGIELSKI 64 bitowy
    >
    > w razie jesli mialoby ich nie byc ok 12 jutro to poprosze o kontakt

    4x4 czy tylko napęd na przód ? :)

    --
    Dominik
    Octavia/Cordoba

  • 4. Data: 2011-07-11 12:18:07
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 11 Lip, 12:06, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > zamawiam:
    > 1x office h&s box (3PC) ANGIELSKI
    > 2x windows 7 home premium ANGIELSKI 64 bitowy

    Może być w dizlu i w automacie? No i od razu proponuję przekładkę tych
    "anglików", bo ci nie zarejestrują ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2011-07-11 12:21:51
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2011 12:06, Michał Gut pisze:
    > zamawiam:
    > 1x office h&s box (3PC) ANGIELSKI
    > 2x windows 7 home premium ANGIELSKI 64 bitowy

    Z klimą i wspomaganiem?

  • 6. Data: 2011-07-11 12:23:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Jul 2011 12:06:15 +0200, Michał Gut

    > office ANGIELSKI
    > windows ANGIELSKI

    No i co się chwalisz, że jedziesz na wyspy? ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-07-11 12:24:09
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iveirv$3ib$1@inews.gazeta.pl...

    > Z klimą i wspomaganiem?

    Nie, z przyciemnionymi okienkami.

    --
    Mac

  • 8. Data: 2011-07-11 12:26:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    smiejcie sie smiejcie ale jakby kolega Robert Dublowski nie dal mi halo na
    priv to nieswiadomy polapalbym sie pewnie jakby juz bylo po ptokach:)

  • 9. Data: 2011-07-11 12:38:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 12:26, Michał Gut pisze:
    > smiejcie sie smiejcie ale jakby kolega Robert Dublowski nie dal mi halo
    > na priv to nieswiadomy polapalbym sie pewnie jakby juz bylo po ptokach:)

    Dobrze, że nie puściłeś tu niechcący informacji dot. jakiegoś przetargu
    - to by było dopiero po ptokach :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-11 12:40:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dobrze, że nie puściłeś tu niechcący informacji dot. jakiegoś przetargu
    > - to by było dopiero po ptokach :P

    :) zebys wiedzial;)