  • 11. Data: 2020-04-26 13:11:22
    Temat: Re: skoda octawia
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-26 o 12:55, collie pisze:

    > Znam tylko kobietę, która kupiła w ten sposób samochód. Wracając z dyżuru
    > w szpitalu swoim brzydkim Seicento, wstąpiła po drodze do salonu Toyoty
    > i wyjechała z niego ładną Yariską, zostawiając Seicento w rozliczeniu.

    To niemożliwe. Zanim wyjedziesz z salonu musisz ubezpieczyć i
    zarejestrować samochód i otrzymać tablice rejestracyjne i nalepkę na
    szybę. Ubezpieczenie można kupić na miejscu w salonie, ale rejestracja
    to w urzędzie. Więc trzeba przynajmniej pojechać do urzędu i wrócić. W
    praktyce ciężko się wyrobić w jednym dniu roboczym.

  • 12. Data: 2020-04-26 13:13:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-26 o 13:11, Poldek pisze:

> [...]
    > to w urzędzie. Więc trzeba przynajmniej pojechać do urzędu i wrócić. W
    > praktyce ciężko się wyrobić w jednym dniu roboczym.

    Niedawno zmieniały się przepisy w wyniku czego dilerzy zarejestrowali
    pojazdy jakie mieli na sprzedaż z poprzedniego rocznika.
    Czyli jednak możliwe jest wyjechanie.
    Możliwe jest też kupno jednego dnia a zostawienie starego auta i
    wyjechanie nowym w innym dniu.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-04-26 13:13:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 13:09, nadir pisze:

    > Jak jeździsz, to widzisz swój samochód?
    > Co to było a auto?

    Może nie ma prawa jazdy?

  • 14. Data: 2020-04-26 13:23:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 13:11, Poldek pisze:

> [...]
    > przynajmniej pojechać do urzędu i wrócić. W praktyce ciężko się wyrobić w jednym

    Znam to z relacji kobiety, a ja wierzę kobietom.
    Komuś w końcu trzeba wierzyć. To raz. A dwa:
    przywiązujesz zbytnią uwagę do szczegółów kupna.
    Tu chodzi raczej o ogólną ideę kupna po drodze.
    Samochodu.

  • 15. Data: 2020-04-26 13:40:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niech zgadnę: Ford Scorpio okularnik?
    Miałem tak samo, na szczęście karta służbowa ;-)

    -----

  • 16. Data: 2020-04-26 15:43:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ea566d6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > a co powiesz o nowym i20 :D

    Podoba mi się choć nie jestem fanem tych kratek o wielkim oku.
    Ale widzę że mój ulubieniec też poszedł w tę stronę.

    https://cdn.leasing.com/cms/a201897_medium.jpg
    https://cdn.fleetnews.co.uk/web/1/audi-a3-2020-revea
    l/1866046-a201889-large.jpg
    https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/92953/a
    udi_a3_sportback_23.jpg
    https://www.youtube.com/watch?v=afjY8qGEtTo

    > https://www.youtube.com/watch?v=PaglqYPfP1g
    >
    > futurystyczny? opatrzy się? paskudztwo? nie przyjmie się?

    Nie, nie paskudztwo. Już były takie futurystyczne kosmiczne samochody.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel