  • 1. Data: 2011-08-23 17:46:08
    Temat: skradziono z motocykla CBF 1000
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam,
    Gdyby komuś trafiła sie "okazja" to skradziono mi w zeszłym tygodniu z hali
    garażowej w Gdansku, z motocykla Honda CBF1000

    - zestaw kufrów GIVI wraz ze stalażami (dwa V35 i maxima 52l.)
    - w srodku znajdował się srebny SHOEI Multitech
    - kierownica z całym osprzetem (przewody zostały odciete)

    Bede wdzieczyny za informacje gdyby ktos natrafil na "okazje" sprzedazy
    takiego zestawu lub jego skladowych.

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-08-24 21:01:39
    Temat: Re: skradziono z motocykla CBF 1000
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-23 19:46, Marcin pisze:
> [...]
    > - kierownica z całym osprzetem (przewody zostały odciete)
    >
    > Bede wdzieczyny za informacje gdyby ktos natrafil na "okazje" sprzedazy

    jak dla mnie to na zamowienie bylo kradzione, z przeznaczeniem dla
    konkretnego osobnika.
    Wspolczuje

    Michal V-R
    gg 9409047