    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: smieci
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 1 Dec 2018 09:21:22 +0100

    Dnia Fri, 30 Nov 2018 23:22:24 +0100, WM napisał(a):

    > Robią inną techniką.
    >
    > Pojemnik termoformowany odporny na niedźwiedzie:
    > https://www.plasticstoday.com/sites/default/files/st
    yles/slideshow_-_full/public/thermoforming-Bear-Resi
    stant-Lid-1000.jpg?itok=OwNAh483

    > Jest to ostatnie 10-te zdjęcie z tego cyklu, gdzie dopiero jest opis:
    > https://www.plasticstoday.com/thermoforming/thermofo
    rming-its-best#

    > Zmuszają do przeglądania całości bo nie sposób dać odnośnika do tylko
    > jednego opisu.

    Ale to chyba tylko pokrywke opisali.

    Sam pojemnik - zobacz na gorny rog, maja tam dwa wystajace
    wzmocnienia, tego by z arkusza nie zrobili.

    Nie jestem pewien jak wygladaja okolice raczki - tam moze podobnie
    wystawac. No i okolice kółek.

    https://www.youtube.com/watch?v=O7rajK9UfrM

    Wyglada mi to jak zasobnik na granulat (po prawej),
    wtryskarka/forma wielkosci lokomotywy :-).

    Jest i robot, jest i czlowiek :-)

    Ciekawe czy robot dlatego, zeby do niebezpiecznej maszyny nikt nie
    podchodzil, czy kosz goracy i lepiej go nie dotykac.

    J.