    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sony zeszło na psy
    Date: Sun, 25 Nov 2018 14:29:32 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czekaj - ale skad poswiata na cyfrowym LCD ?
    >
    > Czyzby znow elektrolity w zasilaczu ?
    >
    > Czy sam LC sie zestarzal ...

    To jest możliwe że sam kryształ coś nie ten teges - masz np chwile znaczek
    CANAL+ w rogu, przełączasz kanał na inny a CANAL+ w postaci tym razem
    czarnego ducha zostaje na ekranie prawie 2 minuty.
    W czasie ogladania też jasna scena zostaje na ekranie przez kilkanaście
    sekund w postaci ciemnego ,,wypalenia" chwilowego.

    Myślisz że to zasilacz?

    > Bo ja wiem ... inne tez dlugo trwaly

    > A kto wam te telewizory kupi, jak zrobicie za dobre :-)

    Na razie ja w ogóle coraz mniej TV oglądam.
    Inne, mniejsze ekrany mają coraz większy udział w tym oglądaniu które
    jeszcze zostało.