  • 31. Data: 2013-11-03 09:13:37
    Temat: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > W zyciu realnym tez zachowujesz sie jak cham?
    > Moje przyznanie ci racji gdzieś tam powyzej bylo dzialaniem na odczepnego.
    > Nie dyskutuje z takimi jak Ty osobami. Tak, to do was Czereśniak...
    > przepraszam: Wiśniak.

    W zyciu realnym tez udajesz kretyna przyznajac racje "na odczepnego", ale
    jednak nie majac zadnych kontrargumentow ?
    Wiesz, mozna czegos nie zrozumiec, ale wszystko ma swoje granice.
    Wiśniak ? Ja sie nie gniewam, spytaj sie Fronczewskiego :)

  • 32. Data: 2013-11-03 10:00:29
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-03 09:13, Czesław Wiśniak pisze:
    > W zyciu realnym tez udajesz kretyna przyznajac racje "na odczepnego",

    Tak

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 33. Data: 2013-11-04 20:32:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-03, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Moje przyznanie ci racji gdzieś tam powyzej bylo dzialaniem na odczepnego.
    > Nie dyskutuje z takimi jak Ty osobami. Tak, to do was Czereśniak...

    Po co dyskutujesz z kretynem teorytykiem ktory swoje racje opiera na tym co
    wyczyta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2013-11-05 08:03:09
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-04 20:32, AZ pisze:

    > Po co dyskutujesz z kretynem teorytykiem ktory swoje racje opiera na tym co
    > wyczyta?

    Wrodzony szacunek dla interlokutora.
    Niemniej jak ktos upiera sie, ze po uzyciu szamponu X ma rzeczywiscie
    wiecej wlosow na glowie, to dyskusje koncze.

  • 35. Data: 2013-11-05 09:06:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-05, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    > Wrodzony szacunek dla interlokutora.
    > Niemniej jak ktos upiera sie, ze po uzyciu szamponu X ma rzeczywiscie
    > wiecej wlosow na glowie, to dyskusje koncze.

    No przeciez masz napisane na ulotce, ze zapobiega wypadaniu wlosow! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-11-05 09:57:06
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No przeciez masz napisane na ulotce, ze zapobiega wypadaniu wlosow! ;-)

    ROTFL.
    Przeciez ty jestes analfabetą. Gdybyś umiał czytać już dawno byś się
    zamknął, a tak zrobiłeś z siebie kompletnego debila na oczach wszystkich i
    niestety mydłem ani tym bardziej szamponem tego nie zmyjesz.
    To musi byc straszne jak myślisz, że zjadłeś wszystkie rozumy a potem
    okazuje się, że nie miałeś o tym zielonego pojęcia i co gorsza są na to
    dowody. To się nazywa brutalne zderzenie z rzeczywistością, ale nie przejmuj
    się to jest uleczalne, masz zawsze szansę :)

  • 37. Data: 2013-11-05 14:48:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-05, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

> [...]
    > dowody. To się nazywa brutalne zderzenie z rzeczywistością, ale nie przejmuj
    > się to jest uleczalne, masz zawsze szansę :)

    Chlopku buraczany, czytac to ja umiem tylko nie we wszystko wierze bo papier
    jest cierpliwy i przyjmie wszystko ty natomiast musisz byc totalnym przyglupem
    i jelopem zeby wierzyc w to co jest napisane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2013-11-05 18:39:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > przyglupem
    > i jelopem zeby wierzyc w to co jest napisane.

    No jasne, producenci tych srodkow po prostu klamia na swoich etykietach i to
    wiekszosc z nich :)
    Stajesz sie jeszcze bardziej smieszny w swojej glupocie !
    Tlumaczylem ci juz, ze takie pasty nie sa sprzedawane tylko dlatego, ze
    posiadaja dodatkowe wlasciwosci. Producent rownie dobrze moglby nie
    wspominac o tym, ze dodatkowo moga w skrajnych sytuacjach uszczelnic bo nie
    ma to az takiego znaczenia w tym produkcie, wiec nie maja powodu klamac !
    Podobnie jak nie ma znaczenia czy pasta wyschnie po 5min czy po 10.
    Jak sam stwierdziles tobie wystarczy mydlo i git, ale to nie znaczy, ze ktos
    nie mogl pojsc troche dalej i produkt uszlachetnic. Niestety tobie sie to w
    glowie nie miesci, choc obecnie dzieje sie tak ze wszystkim
    Masz widze straszny problem w przyznaniu racji robiac z siebie blazna, czyli
    nie bo nie i to w takiej blachej sprawie :)

    PS. Zainteresuj sie tym tematem, to cos dla ciebie :)
    http://michalpasterski.pl/2011/07/podcast-5-syndrom-
    mam-racje/

  • 39. Data: 2013-11-05 18:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > No jasne, producenci tych srodkow po prostu klamia na swoich etykietach i
    > to wiekszosc z nich :)

    U mnie tego typu pastą udało się wulkanizatorom zablokować ubytki ciśnienia
    przy starych felgach w Lancii (dopóki nie poszły do regeneracji), więc
    praktyczne potwierdzenie skuteczności jednak istnieje.

    Nie warto się kłócić z kolesiami, twierdzącymi że to tak nie działa, bo
    jeszcze tego nie widzieli na sobie.....