  • 11. Data: 2016-06-19 15:42:53
    Temat: Re: spełnij marzenie z dzieciństwa [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tck pisze tak:

    > monety przypomnialy mi jak w dziecinstwie ukladalem na szynach
    > aluminiowa zlotowke;)
    > po przejechaniu pociagu robil sie owal

    No własnie. Wtedy był problem z prasą to pozostawało jedynie
    pod pociąg wkładać. Teraz można obejrzeć bez brudzenia rączek.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2016-06-19 15:54:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Jedna z metod pomiaru twardosci polega na wciskaniu diamentowego
    > stozka. I ten diament nie peka.

    Tez się chętnie dowiem :) Nurtowało mnie to od dłuższego czasu czy
    diament naprawdę jest niezniszczalny.

    > Tysiace $, czy sztuczne diamenty jednak ?

    Zawsze się znajdzie ktoś kto pokusi się o prawdziwy diament. Dużo jest
    filmików gdzie zuch diament wygrywa? Przeciez można z nim robić bez
    strachu wszystko bo jest nie do zdarcia?

    Poczytaj sobie analizy rentowności. Jest ich wiele tak jak wiele osób
    wpadło błyskawicznie na pomysł yt będę z tego żył. Trochę czytałem
    pobieżnie i dużo zależy jak leży ale te 5 dolarów za 1000 wyswietleń to
    chyba nie problem. Inaczej Wardęga nie zwalałby telewizorów na ziemię
    tak chętnie.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2016-06-19 17:33:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Jun 2016 15:54:32 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    wyswietleń to
    > chyba nie problem. Inaczej Wardęga nie zwalałby telewizorów na

    Kasa nie jest tylko z samych wyświetleń. Filmy często przerywane są
    reklamami i głównie kasa jest z tego. Kasa z samych wyświetleń teraz
    to tylko margines.
    Podobno potentatami na yt w kwestii zarabiania są firmy robiące
    kreskówki dla dzieci np. chuchutv. Typowa amerykanska mama by mieć
    spokój sadza rano dziecko przed yt i włącza taką kreskówkę. Filmiki
    przełączają się automatycznie na kolejne a każdy ma kilka reklam.
    Matka wieczorem odsadza dziecko z naliczoną na yt konkretną
    oglądalnością. Pomnożenie tego to przez kilka milionów odglądaczy
    dziennie daje takim j firmim dzienny przychód na poziomie
    kilkadziesiąt tys $.
    Zobacz jaką oglądalność mają
    http://www.youtube.com/watch?v=rKk9uJqi4hY

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-06-19 19:00:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-19 o 15:54, PiteR pisze:

    > Tez się chętnie dowiem :) Nurtowało mnie to od dłuższego czasu czy
    > diament naprawdę jest niezniszczalny.
    Wcale nie, mozna go spalić i jest kruchy, więc wcale nie jest
    niezniszcalny :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2016-06-20 07:21:17
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Marek wrote in <news:almarsoft.8713960716938050446@news.neostrada.p
    l>
    > Zresztą teraz modna forma reklamy "przez youtubera" (lisie piekło -
    > napoje i kosmetyki, 20m2 Łukasza - ostatnio farby).

    Youtuberzy techniczni moga liczyc co najmniej na darmowe probki produktow.
    www.youtube.com/watch?v=jaZi3FLxf2g
    www.youtube.com/watch?v=6lJVFDyYxSk
    Wieksi dostaja juz raczej "wsparcie" finansowe, np od sklepow
    (ElektroPrzewodnik linkuje do Botlandu).

    Chlopak organizuje na YT transmisje online zjawisk astronomicznych:
    http://community.sony.pl/t5/blog-sony/z-glowa-w-gwia
    zdach-z-sony/ba-p/2113303

    Pojawia sie tez crowdfunding w tej dziedzinie.
    www.patronite.pl/ElektroPrzewodnik

    Przy okazji Youtube'a:
    www.youtube.com/user/texasinstruments
    www.youtube.com/user/MiroslawZelent
    www.youtube.com/user/MsFreebsd
    www.youtube.com/channel/UC3TAqUdZld-6B76GqrFEV8g/vid
    eos

    Z zupelnie innej beczki.
    X-Files Ford Explorer product placement
    www.youtube.com/watch?v=QSyCGJ7p58o
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2016-06-20 08:48:11
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 10:12:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Hm, a diament to nie powinien jakos tak:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkPPkDwH9NA
    >
    > A swoja droga - az tyle sie zarabia na filmach w YT, ze mozna az duze
    > diamenty poswiecac ?

    Oni je dostali od sponsora.
    Tak czy siak kasa z gugla dosyć dobra jak masz tyle wyświetleń...

  • 17. Data: 2016-06-20 09:19:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    janusz_k pisze tak:

    > Wcale nie, mozna go spalić i jest kruchy, więc wcale nie jest
    > niezniszcalny :)

    mechanicznie :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 18. Data: 2016-06-20 09:35:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >Oni je dostali od sponsora.

    sponsor taki chetny to straty paru tysiecy $ ?

    >Tak czy siak kasa z gugla dosyć dobra jak masz tyle wyświetleń...

    Ale ile konkretniej - starczy na diament ?

    J.

  • 19. Data: 2016-06-20 09:41:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Wcale nie, mozna go spalić i jest kruchy, więc wcale nie jest
    >niezniszcalny :)

    Mysle, ze wystarczy normalnie - mlotek i kowadlo.

    J.

  • 20. Data: 2016-06-20 09:51:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Jun 2016 07:21:17 +0200, astro
    <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:
    > Youtuberzy techniczni moga liczyc co najmniej na darmowe probki
    produktow.

    No ale np. taki eevblog utrzymuje się już chyba od roku wyłącznie z
    yt, więc można. Swoją drogą ciekawy ten pomysł z odpakowywaniem
    przesyłek od widzów przed kamerą, prosty a nakręcił mu oglądalność.

    --
    Marek