  • 11. Data: 2009-06-01 08:20:15
    Temat: Re: sprzedam CBR1000rr 04 i ZZR600 95 - okazje
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > No fakt.
    >
    > BTW. Czy w Polsce jest firma zajmujaca sie realna wycena wartosci
    > pojazdow ? Tak jak to robia w Niemczech, np. Dekra ?
    > Tam mozna podjechac do stacji Dekry i fachmani na podstawie cennikow,
    > stanu motocykla i jego dodatkowego wyposazenia ustalaja wartosc pojazdu.

    oczywiscie. Wyceniałem ostatnio samochod po imporcie wlasnie u
    rzeczoznawcy z dekry. Wycena wg eurotaxu a potem minus za wszystkie
    usterki. I wartosc spadła o połowe.
    koszt 400 netto.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-06-01 08:25:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-01 10:20:15 +0200, Arni <a...@N...spam> said:

    > oczywiscie. Wyceniałem ostatnio samochod po imporcie wlasnie u
    > rzeczoznawcy z dekry. Wycena wg eurotaxu a potem minus za wszystkie
    > usterki. I wartosc spadła o połowe.

    Ale to dobrze, czy źle? No i jak się taka wycena ma do realiów rynkowych?

    > koszt 400 netto.

    Sporo.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-06-01 09:34:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > oczywiscie. Wyceniałem ostatnio samochod po imporcie wlasnie u
    > rzeczoznawcy z dekry. Wycena wg eurotaxu a potem minus za wszystkie
    > usterki. I wartosc spadła o połowe.
    > koszt 400 netto.

    A co z motocyklem ktorego nie ma w Eurotaxie ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-06-01 10:15:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >A co z motocyklem ktorego nie ma w Eurotaxie ?

    Nie ma takiego motocykla. Londek Jest.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2009-06-01 11:13:45
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "marider" wrote...

    > Sie czepiacie ;)

    marider, czytasz tu posty od dawna i jeszcze nie zauwazyles o co tu chodzi?
    Przeciez tu wlasnie chodzi o czepianie sie wszystkich i wszystkiego!
    Ulubiony sport na tej grupie!

    ;)

    pozdro
    --
    James

  • 16. Data: 2009-06-01 14:01:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Ej, czepiasz się Waćpan:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 17. Data: 2009-06-01 14:22:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > A co z motocyklem ktorego nie ma w Eurotaxie ?

    nie wiem, znam tylko procedure ktora mnie dostyczyła. Zawszemozna
    zadzwonic i zapytac, no nie? :)

  • 18. Data: 2009-06-01 14:24:11
    Od: Arni <a...@N...spam>

    de Fresz pisze:

    > Ale to dobrze, czy źle? No i jak się taka wycena ma do realiów rynkowych?

    dobrze bo od wartosci była naliczana akcyza

    > Sporo.

    po naliczeniu akcyzy zaoszczedziłem drugie tyle, nastepne oszcvzednosci
    to na naliczeniu 2% w skarbówce (PCC3)

  • 19. Data: 2009-06-01 15:01:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-01 16:24:11 +0200, Arni <a...@N...spam> said:

    > dobrze bo od wartosci była naliczana akcyza

    Czyli gdybyś chciał sprzedawać, to taka wycena już raczej byłaby niefajna ;-)
    Ja to bym chciał, żeby gdzieś u nas ktoś wyceniał sprzęty (czy to
    samochody, czy motocykle) _realnie_, tak rynkowo, nieprzesadnie w żadną
    stronę. Bo Eurotax to niestety żałość pod wieloma względami.

  • 20. Data: 2009-06-01 15:08:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    de Fresz pisze:

    > Czyli gdybyś chciał sprzedawać, to taka wycena już raczej byłaby
    > niefajna ;-)

    niekoniecznie. Samochod miał zajechany silnik, juz ma wstawiony nowy i
    wartosc wzrosła :)