eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodystary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D › Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ocsnpd$qkv$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
    Date: Wed, 19 Apr 2017 12:00:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 170418-12, 18.04.2017), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <58f73564$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.72.146.8
    X-Trace: 1492596068 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 89.72.146.8:4741
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603671
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Nix" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ocsnpd$qkv$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    >
    > Taki temat: Stara ( 1998rok) Fiesta MK4 z dieslem wolnossącym 1.8D 44KW...
    > nie chce palić jak zimny przy temperaturach rzędu plus 10 st. C... za
    > chiny ludowe. Jak już odpali i pochodzi chwilę, to na ciepło pali i chodzi
    > dobrze.
    >
    > Powód: - bardzo słabe sprężanie na zimno - zmierzone w wersji normal oraz
    > z dodatkiem 5 ccm oleju ( próba olejowa)
    > cylinder 1 - 17bar (!!!), z olejem 22bar
    > cylinder 2 - 20bar, z olejem 26bar
    > cylinder 3 - 21bar, z olejem 24bar
    > cylinder 4 -22bar, z olejem 25bar
    >
    > Jednocześnie wszystkie luzy zaworowe wszystkie są za małe- mają być luzy
    > ssące 0,30-0,40mm a są 0,15-0,20mm. ( regulacja jest na płytkach)
    >
    > Pytanie: Czy jest możliwe, że zbyt mały luz na zaworach ssących obniża
    > skutecznie ciśnienie sprężania ? Opłaca się wyregulować zawory ( wymienić
    > odpowiednio płytki) ?
    >
    > Pytam, bo nie chciałbym żeby rachunek za w/w regulację przewyższył wartość
    > auta ;-)))))
    >


    Jeśli jest jakikolwiek, większy od zera, luz zaworowy, to nie ma on wpływu
    na kompresję.
    Czy w tym silniku jest zwykła mechaniczna pompa wtryskowa? Jeśli tak, to
    objawy, które podajesz wskazują według mnie na rozregulowaną pompę wtryskową
    oraz/lub na lejące wtryskiwacze.
    Silnik jest w stanie słabym, ale przy +10C powinien odpalać chociaż na 3
    cylindry.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: