  • 1. Data: 2018-02-12 00:39:09
    Temat: Re: sterowniki PCMCIA - szukam
    Od: z...@g...com

  • 2. Data: 2018-02-14 17:33:24
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 00:39, z...@g...com pisze:
> [...]

    Tu jest coś z tej firmy?

    https://www.csm.de/en/downloads/category/45-cards-an
    d-drives

  • 3. Data: 2018-02-15 12:40:13
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 17:33, t-1 pisze:

    > Tu jest coś z tej firmy?
    >
    > https://www.csm.de/en/downloads/category/45-cards-an
    d-drives

    18 lat temu ktoś szukał sterownika... MSPANC

    --
    Rgds
    STQ

  • 4. Data: 2018-02-15 12:43:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A tak swoją drogą: po zniknięciu serwerów niusów (przykładowo onetu czy gazety) jak
    przeprowadzić wykopalisko?

    -----

  • 5. Data: 2018-02-15 16:07:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 12:43, ń pisze:
    > A tak swoją drogą: po zniknięciu serwerów niusów (przykładowo onetu czy gazety) jak
    przeprowadzić wykopalisko?

    Przykładowo: news-archive.icm.edu.pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-02-16 09:30:35
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy to serwer dla czytnika (np. OE6 lub Live Mail) i czy da się odpisać?

    -----

  • 7. Data: 2018-02-16 11:36:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.02.2018 o 09:30, ń pisze:
    > Czy to serwer dla czytnika (np. OE6 lub Live Mail) i czy da się odpisać?
    >

    > -----

    Zadaj pytanie prawidłowo, to dostaniesz wyczerpującą odpowiedź.

    --
    Czarek