  • 11. Data: 2009-08-06 07:28:02
    Temat: Re: strefa płatnego parkowania w Gdyni
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Haaaa, haaa!!!!!!!!!! juz sie dowiedzialem w biurze obslugi klientow!
    Nalezy nosic kwitek przy sobie. Nalezy go ZACHOWAC. Potem jak dostanie
    sie wezwanie nalezy udac sie do ich biura i okazac ten kwitek.
    Dzieki temu przyjedzie się jeszcze raz do Gdyni. Wowczas ponownie
    straznicy namierzaja i po miesiacu znowu trzeba przyjechac do Gdyni.
    W ten sposob popada sie w petle bez wyjscia. Nieprawdopodobne, ale
    prawdziwe.
    To jest najbardziej pojebane miasto na swiecie.
    Tego normalny czlowiek by nie wymyslil :(

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2009-08-06 07:28:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-06 07:14:18 +0200, Vir <a...@o...pl> said:

    > od 1-go sierpnia Gdynia pobiera opłatę za parkowanie w centrum.

    Jakiś miesiąc temu w Antyradiu Joanna Zientarska opowiadała o tym, oraz
    o bardzo ciekawej korespondencji jednego motocyklisty z władzami
    miasta. W skrócie: zapytał gdzie ma se ten kwitek wsadzić, bo wiatr,
    lepkie ręce współobywateli itede. Odpowiedź władz: liczą na kreatywność
    motocyklistów, kwitek ma być i ma być widoczny. Znaczy "mamy to w
    dupie, płacić nie gadać".

    O, znalazło się w Guglu:

    "Jeśli w istocie będzie Pan zainteresowany korzystaniem z płatnych
    miejsc postojowych w Śródmieściu będzie miał Pan pełną swobodę we
    wprowadzeniu takiego niestandardowego wyposażenia, które pozwoli na
    spełniającą wymogi ekspozycję biletu parkingowego. Przepis formułuje
    tylko dwa wymogi: aby miejsce było widoczne i możliwe było jednoznaczne
    stwierdzenie ważności biletu. Podobno motocykliści to ludzie z
    fantazją. Wierzę, iż wystarczy Panu, i pańskim kolegom motocyklistom,
    inwencji by we własnym, dobrze pojętym interesie sposób ekspozycji
    biletu rozwiązać.
    łączę pozdrowienia, Marek Stępa"

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-08-06 07:34:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Panu, i pańskim kolegom motocyklistom, inwencji by we własnym, dobrze
    > pojętym interesie sposób ekspozycji biletu rozwiązać.

    Proponuję odpisać panu prezydentowi, że inne miasta zrozumiały, że motocykl
    NIE MA TAKIEGO MIEJSCA NA BILET. To po pierwsze.

    A po drugie: darmowe miejsca dla motocykli sprzyjają szerzeniu używania
    jednośladów, co znacznie zmniejsza korki w mieście. Można pod to podciągnąć
    kilka modnych społecznie akceptowanych argumentów.

    MN

  • 14. Data: 2009-08-06 08:28:46
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Marcin N pisze:

> [...]
    > jednośladów, co znacznie zmniejsza korki w mieście. Można pod to
    > podciągnąć kilka modnych społecznie akceptowanych argumentów.

    Jak widac w tym watku wlodarzom Gdyni wcale nie zalezy na tym by
    zachecac do uzywania jednosladow. Zaiste dziwne miasto. Przyznac sie kto
    jakiemus randemu corke/zone/babcie przestaszyl na pasach abo zrobil co
    innego gdzie indziej?
    ;)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 15. Data: 2009-08-06 08:30:56
    Temat: Moze komus uda sie dodzwonic do Weissa?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Bo mi sie nie udaje:( Sytuacja jest absurdalna. To jakas pojebana kraina
    nonsensu.

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2009-08-06 08:45:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > randemu corke/zone/babcie przestaszyl na pasach abo zrobil co innego gdzie

    Obawiam się, że motocykliści będą zmuszani do płacenia SMSem. Nakleją sobie
    gdzieś na baku urzędową naklejkę.

    MN

  • 17. Data: 2009-08-06 08:54:57
    Temat: Re: Moze komus uda sie dodzwonic do Weissa?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Bo mi sie nie udaje:( Sytuacja jest absurdalna. To jakas pojebana kraina
    > nonsensu.
    Zaskarzyc decyzje do sadu?
    Do Strasburga?

    Bartek
    Ave1,8
    El

  • 18. Data: 2009-08-06 08:58:28
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    > Obawiam się, że motocykliści będą zmuszani do płacenia SMSem. Nakleją
    > sobie gdzieś na baku urzędową naklejkę.

    Na dzień dzisiejszy nie ma obowiązku posiadania telefonu, więc raczej ten
    pomysł nie wypali ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 19. Data: 2009-08-06 09:12:50
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Hinek pisze:
    > Haaaa, haaa!!!!!!!!!! juz sie dowiedzialem w biurze obslugi klientow!

    ja się dowiedziałem, że mogę złożyć skargę do rady Miasta. Pewnie pojdę
    spotkać się z radnym. Ale jeszcze opisze dalszy ciąg paranoi. Pojechałem
    dzis do centrum, podreptałem grzecznie po kwitek, a tu... parkomat
    nieczynny. Przeszedłem się na drugą stronę ulicy do następnego i...
    nieczynny. Zadzwoniłem do biura obsługi, pani zapytała mnie o numer rej.
    i powiedziała, że jestem kryty w razie otrzymania mandatu. A gdybym nie
    miał telefonu?

    Vir

    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 20. Data: 2009-08-06 09:17:42
    Od: n...@s...com

    On Thu, 06 Aug 2009 11:12:50 +0200, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > A gdybym nie miał telefonu?

    Znaczy ze albo
    jestes nedzarzem -> spieprzaj dziadu z gDyni
    jestes bogaczem -> stac Cie na prawnika

    pozdr
    newrom ;>
    --