    From: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: suvik za 99999pln
    Date: Fri, 16 Jun 2017 22:07:43 +0200

    > Czyich pensji? Swoich chyba wiesz ile?

    nie nie, u mnie to jest to, że ja po prostu nie zasłużyłem, to znaczy
    zasłużyłem na jakiś tam który jest dla mnie optymalny - już mi się
    pomieszało który to aktualnie - bo na przykład jeżdżąc nim mogę się
    doktoryzować z ideałów europejskich... np. w toyocie przycisk otwierania
    wlewu paliwa jest w rogu drzwi kierowcy - a to kurwa europejscy
    myśliciele...

    pytanio-zagadnienie:

    na tapecie gówno -> VW golf 2016

    jakieś normalnie cyrki, jak się sam odpala to czasem słychać brzęczenie
    jakby ktoś wrzucał biegi bez sprzęgła...

    Ktoś Coś Wie?