eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklesuzuki sv 650 › Re: suzuki sv 650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 29 Oct 2014 19:25:53 +0100
    From: kopyt <p...@w...wp.totez.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0
    SeaMonkey/2.30
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: suzuki sv 650
    References: <0d6e453b2801e717614c5c1abfeeab49$1@grupy.scigacz.pl>
    <m1m4od$bu5$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141029-1, 2014-10-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 19
    Message-ID: <54513131$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
    X-Trace: 1414607153 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12639 194.29.163.133:50209
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666811
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc!

    Ekim pisze:
    ...
    >Dół mocny, góra też.
    ...

    Ja sie z tym akurat nie zgodze. A argumenty mam takie: w garazu CBR900 '98 oraz
    SV1000 '05 -- mam wiec bezposredie porownanie co moze rzedowa 4-ka, a co V-twin o
    podobnych mocach(130KM vs. 110KM)/pojemnosciach(919cm^3 vs. 998 cm^3). I przesiadam
    sie z jednego na drugi w takt napraw to jednego to drugiego. IMHO, dolu to obydwie te
    maszyny nie maja, choc w CBR900 jest go jednak wiecej (bo to stary sport, jeszcze
    niespecjalnie podkrecany dla fanow katalogow). Ale.. SV1000 zaczyna zyc dopiero od
    4krpm. Nizej nie ma co szukac, szarpie lancuchem jak glupia, jezdzac w gestym ruchu
    miejskim trzeba sie przyzwyczic do pol-sprzegla. CBR-ka zdecydowanie toleruje
    mniejsze obroty i juz mozna plynnie jechac miedzy samochodami. Porownujac krzywe
    (moc) z hamowni to CBR ma wiecej miesa na dole, potem przy tych 7-8 kRPM SV1000
    bedzie lepsza (bo od 6500 kRPM juz sie tam krzywa mocno wyplaszcza), ale na koniec
    CBR900 znowu pokaze wiecej, bo zamiast tych 110 KM, bedzie miec pod czerwonym jakies
    120-125
    KM.

    Ogolnie wiec moim zdaniem ta "mocny dol, mocna gora" w V-twinach (w zwlaszcza SV) to
    jakies urban legend jest. To jest troche jak z zeglowaniem na ostrych halsach -- w
    rzeczywistosci plyniesz wolniej, ale ze niemal pod wiatr i w ostrym przechyle, to sie
    wydaje ze zapier...lasz jak cholera. Z V-twinami tak samo: praca motocykla mniej
    kulturna niz w rzedowce, glosniej to wszystko wrzeszczy, mocniej sie trzesie,
    przymykanie gazu czuc od razu (zwl. gdy przepustnice ciut rozsynchronizowane),
    solidne odkrecenie tez czuc, wiec sie i wydaje ze moto potezniejsze jest i tak
    jezdzcem miota.

    Co nie zmienia faktu, ze SV1000 daje banana na gebie w trakcie jazdy i po niej, a o
    to w sumie chodzi. Ale CBR tez, tylko inaczej...

    A wracajac do tematu, to kupujac SV650 raczej sie nie mozna pomylic -- ruchu tamowac
    nie bedzie. Chyba, ze ktos akurat tego V-twinowego stylu jazdy nie polubi.

    Pawel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: